Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

HELP ! Photoshop

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • HELP ! Photoshop

    sswinnenh@hotmail.comHallo

    Ik ben een absolute leek in Photoshop en heb 2 foto's die ik zou willen samengevoegd zien maar ik ken niemand die me hiermee kan helpen. Wie o wie zou mij willen helpen?

  • #2
    Re: HELP ! Photoshop

    Moderator Note: Best je email-adres niet meteen vermelden. Dat wordt opgepikt door spambots.
    Doe hetzelfde als in deze topic: http://forum.belgiumdigital.com/f7/2...gd-512972.html
    en post een kleine versie, zodat men kan zien hoeveel werk ermee gemoeid is. Volg ook je topic goed op, en wees beleefd, niet zoals deze: http://forum.belgiumdigital.com/f7/k...en-511735.html
    Good luck!
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: HELP ! Photoshop

      En over welke foto's gaat het dan ?
      Best effe een voorbeeld plaatsen of stuur me anders een mailtje of PB, dan kijk ik of ik wat voor je kan betekenen.
      Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
      Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

      Comment


      • #4
        Re: HELP ! Photoshop

        Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk bericht
        En over welke foto's gaat het dan ?
        Best effe een voorbeeld plaatsen of stuur me anders een mailtje of PB, dan kijk ik of ik wat voor je kan betekenen.
        Ik vind nergens een mailadres van jou en weet niet hoe ik foto's moet plaatsen die opmijncomputer staan

        Comment


        • #5
          Re: HELP ! Photoshop