Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

HELP ! Photoshop

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • HELP ! Photoshop

    sswinnenh@hotmail.comHallo

    Ik ben een absolute leek in Photoshop en heb 2 foto's die ik zou willen samengevoegd zien maar ik ken niemand die me hiermee kan helpen. Wie o wie zou mij willen helpen?

  • #2
    Re: HELP ! Photoshop

    Moderator Note: Best je email-adres niet meteen vermelden. Dat wordt opgepikt door spambots.
    Doe hetzelfde als in deze topic: http://forum.belgiumdigital.com/f7/2...gd-512972.html
    en post een kleine versie, zodat men kan zien hoeveel werk ermee gemoeid is. Volg ook je topic goed op, en wees beleefd, niet zoals deze: http://forum.belgiumdigital.com/f7/k...en-511735.html
    Good luck!
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: HELP ! Photoshop

      En over welke foto's gaat het dan ?
      Best effe een voorbeeld plaatsen of stuur me anders een mailtje of PB, dan kijk ik of ik wat voor je kan betekenen.
      Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
      Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

      Comment


      • #4
        Re: HELP ! Photoshop

        Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk bericht
        En over welke foto's gaat het dan ?
        Best effe een voorbeeld plaatsen of stuur me anders een mailtje of PB, dan kijk ik of ik wat voor je kan betekenen.
        Ik vind nergens een mailadres van jou en weet niet hoe ik foto's moet plaatsen die opmijncomputer staan

        Comment


        • #5
          Re: HELP ! Photoshop

          1. mailadres of PB kies je als je op de naam van de persoon klikt, en kiest voor Privébericht of 'Verstuur bericht via email' - PB zal zeker werken, email kan ik als Mod ook, maar ik weet niet of jij aan die gg kunt
          2. ook ik heb je gevraagd om een kleine versie te posten; aan jouw computer kunnen we niet, dus je moet opladen naar een 'hosting site', denk Flickr, Photobucket, Tinypic, enz.
          3. leren posten doe je best in het Testforum, waar je alle hulp krijgt die je nodig hebt.

          PS: ik heb je ook verwezen naar een andere topic waar iemand soortgelijke hulp vroeg. In het ene geval was de persoon gewoon onbeschoft; maar het is aan die andere topic dat ik je wil herinneren. Daarin wordt ook gevraagd om een kleine versie te posten. De foto's hoeven voor dat doel niet zichtbaar te zijn, maar ze dienen wel opgeladen te worden naar een host, en je moet dan de link geven.
          Last edited by LesC; 20 mei 2015, 15:24.
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment

          Working...
          X