Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

workshop studiofotografie?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • workshop studiofotografie?

    Hallo,
    Vorig jaar kocht ik mij een startersstudio, Elinchrom D-lite 4 RX,
    ik zou hier graag eens een cursus voor volgen, iemand die weet waar ik zo'n cursus kan volgen?

    Of iemand die zich geroepen voelt om met wat meer uitleg te geven ivm studiofotografie? Ik heb al een cursus gevolgd in het KTA in aalst (portretfotografie) maar met die grote ruimte en grote flitsers ging alles als niets, met zo een starterspakket en een ruimte van 3.5 op 6 m is dat toch wel iets anders.

    Ik ben van Aalst.

  • #2
    Re: workshop studiofotografie?

    Hallo,
    je kan mij graag bezoeken in De Haan volgende week.
    Ik heb een set Elinchrom RX One
    Greets Carsten
    It don´t mean a thing if it ain´t got that swing
    (Duke Ellington)

    Comment


    • #3
      Re: workshop studiofotografie?

      Oorspronkelijk geplaatst door creatiefke Bekijk bericht
      Hallo,
      Vorig jaar kocht ik mij een startersstudio, Elinchrom D-lite 4 RX,
      ik zou hier graag eens een cursus voor volgen, iemand die weet waar ik zo'n cursus kan volgen?

      Of iemand die zich geroepen voelt om met wat meer uitleg te geven ivm studiofotografie? Ik heb al een cursus gevolgd in het KTA in aalst (portretfotografie) maar met die grote ruimte en grote flitsers ging alles als niets, met zo een starterspakket en een ruimte van 3.5 op 6 m is dat toch wel iets anders.

      Ik ben van Aalst.
      beste,
      een dergelijk starterpakket en die ruimte 3,5 x 6 meter, dit is een luxe waar menig amateur studiofotograaf zou van dromen.
      ik werk met 3 studioflitser op een ruimte van 4x4, niet voldoende voor full body, maar driekwart tot protret ruimte genoeg.
      Als je al een cursus portret fotografie gevolgd hebt, dan ken je de basis. of dat in een grote studio is of in een kleine ruimte, de basis blijft gelijk.
      waarom zou je denken dat het allemaal groots moet zijn om mooie portretten te maken

      gr
      smetse
      Sony A7III & Sony A7 RIII
      Sony FE 70-200 f4.0 , Sony FE 24-70 f4.0, Sony FE 16-35 f4.0 , Sony FE 24-105 f4.0 , Sony FE85mm f1.8 , Sony 135 f1.8 GM , Sony FE 90mm Macro ,

      Comment


      • #4
        Re: workshop studiofotografie?

        Begrijp de vraag ook niet. Groot licht, klein licht....principes zijn hetzelfde.
        Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

        Comment

        Working...
        X