Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Terugbetaling app

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Terugbetaling app

    Ik heb een paar weken geleden een app gekocht via de AppleStore,
    namelijk Ccleaner for ios, dat ding trok werkelijk op niets.
    Deze week kreeg ik pas de aankoop bevestiging (2,99€) met de melding/vraag
    of ik tevreden was over de aankoop, gemeld dat ik daar niet tevreden over was,
    en meteen een mail dat mijn 2,99€ gecrediteerd zal worden, wat een service.

  • #2
    Re: Terugbetaling app

    Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
    Ik heb een paar weken geleden een app gekocht via de AppleStore,
    namelijk Ccleaner for ios, dat ding trok werkelijk op niets.
    Deze week kreeg ik pas de aankoop bevestiging (2,99€) met de melding/vraag
    of ik tevreden was over de aankoop, gemeld dat ik daar niet tevreden over was,
    en meteen een mail dat mijn 2,99€ gecrediteerd zal worden, wat een service.
    Ja Geert.., dat is Apple hé...
    Leeft en LAAT LEVEN !

    Comment


    • #3
      Re: Terugbetaling app

      Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
      Ja Geert.., dat is Apple hé...
      Neen dat is niet Apple, dat is de ontwikkelaar van de app dat dit zo regelt (moet regelen).
      Ook bij Android krijg je bij eerlijke leveranciers je geld terug als je niet tevreden bent.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #4
        Re: Terugbetaling app

        Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
        Neen dat is niet Apple, dat is de ontwikkelaar van de app dat dit zo regelt (moet regelen).
        Ook bij Android krijg je bij eerlijke leveranciers je geld terug als je niet tevreden bent.
        Alleen is het bij de Apple store beter geregeld, wat een ""eerlijke" leverancier is.

        Comment


        • #5
          Re: Terugbetaling app

          Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
          Alleen is het bij de Apple store beter geregeld, wat een ""eerlijke" leverancier is.
          Komt inderdaad via de Apple store Rudy, en ik heb er zelfs nooit moeten naar vragen, ze hebben het zelf gevraagd
          het ging trouwens niet over die 2,99€, maar om het feit dat die app meteen 6GB plaats in nam als Back-up, en dat ik verder totaal geen effect of mogelijkheden tot instellen zoals op een pc.

          "Beste Geert,
          U hebt onlangs een probleem gemeld met 'CClean for iOS - Clean & Remove & Merge Duplicate Contact' via 'Meld een probleem' in iTunes. Deze e-mail bevestigt dat u een terugbetaling van 2,99 € hebt ontvangen voor deze aankoop.



          Met vriendelijke groet,
          Het App Store-team"
          Last edited by Guest42; 16 mei 2015, 07:42.

          Comment


          • #6
            Re: Terugbetaling app

            Ik heb zo eens een app op Google Play gekocht, trok ook op niks.
            Was eveneens een paar euro, maar je voelt je toch bekocht.
            Ik weet niet meer hoe ik het gedaan heb, maar je kan daar ook aangeven dat je niet tevreden bent, en binnen de kortste keren stond het geld terug op mijn Paypal.
            Dus volgens mij is het bij Android even goed geregeld.

            EDIT: sorry, ik zie nu dat VerSeg dit ook al meldde
            ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
            Si non, on devient bonbon
            Et les gens nous mangent !"

            Comment


            • #7
              Re: Terugbetaling app

              Ik heb deze week nog een album gekocht via de iTunes Music Store. Album was compleet, maar de helft van de tracks droegen een foute titel. De songvolgorde was ook verschillend van die op de 'hardware' CD. Gek genoeg was bij Amazon dezelfde fout, dus het probleem lag duidelijk bij de leverancier (de originele platenmaatschappij). Ik meld dit via 'report a complaint', en de som die ik betaald had (€7,99) wordt teruggestort.
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment


              • #8
                Re: Terugbetaling app

                Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                Neen dat is niet Apple, dat is de ontwikkelaar van de app dat dit zo regelt (moet regelen).
                Ook bij Android krijg je bij eerlijke leveranciers je geld terug als je niet tevreden bent.
                Je hebt natuurlijk, zoals het al meermaals gebeurde de laatste tijd, de achterliggende gedachte in van repliek niet begrepen. Maar ik versta je frustratie volledig hoor ...
                Leeft en LAAT LEVEN !

                Comment


                • #9
                  Re: Terugbetaling app

                  Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                  Je hebt natuurlijk, zoals het al meermaals gebeurde de laatste tijd, de achterliggende gedachte in van repliek niet begrepen. Maar ik versta je frustratie volledig hoor ...
                  Je valt dan ook moeilijk te begrijpen hé.

                  Edit: Welke frustratie begrijp je?
                  Ik deel enkel maar een ervaring.
                  Last edited by VerSeg; 18 mei 2015, 00:53.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

                  Comment


                  • #10
                    Wat in bij de Android Play store wel goed vind is het feit dat wanneer je een aankoop doet, je deze binnen een bepaalde tijd kan retourneren, vroeger was dat 15 minuten maar ondertussen zou die tijdsduur serieus uitgebreid zijn. Heel handig systeem.
                    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Terugbetaling app

                      Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                      Wat in bij de Android Play store wel goed vind is het feit dat wanneer je een aankoop doet, je deze binnen een bepaalde tijd kan retourneren, vroeger was dat 15 minuten maar ondertussen zou die tijdsduur serieus uitgebreid zijn. Heel handig systeem.
                      Dit is nu 2 uur en dat werkt ook effectief zonder discussie.

                      "Nadat u een app of game op Google Play heeft gekocht, kunt u deze binnen twee uur retourneren voor een volledige teruggave."
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

                      Comment


                      • #12
                        Re: Terugbetaling app

                        Ik kom hier even op terug nu ik ook een iPhone heb, bij Android kan je een app 2 uur uitproberen, staat de app je niet aan, krijg je jouw geld terug, hoe werkt dat in de app store? Moet toch ook kunnen veronderstel ik??
                        Kan me niet voorstellen dat je daar iedere keer de ontwikkelaar moet e-mailen? En dan nog eens uitleg geven waarom????? Dat is onbegonnen werk.
                        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                        Comment

                        Working...
                        X