Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jump

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Jump







    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

  • #2
    Re: Jump

    Dit is nu een item waarbij ik liever bewegende beelden zie, de foto had wellicht beter geweest van schuin voor, maar je standpunt heb je daar niet altijd voor het kiezen.

    Comment


    • #3
      Re: Jump

      Oorspronkelijk geplaatst door dwarsligger Bekijk bericht
      Dit is nu een item waarbij ik liever bewegende beelden zie, de foto had wellicht beter geweest van schuin voor, maar je standpunt heb je daar niet altijd voor het kiezen.
      Sluit ik me bij aan. Wat beweging in de foto zou de foto beter maken. Ondanks de achtergrond relatief "rustig" is, vind ik het jammer dat de achtergrond nog relatief scherp in beeld komt.
      Overigens wel een pluim voor de scherpte van het onderwerp! staat er heel mooi op
      Mvg,
      Gregory
      www.gvg-photo.com

      Comment


      • #4
        Re: Jump

        Oorspronkelijk geplaatst door GregoryVG. Bekijk bericht
        Wat beweging in de foto zou de foto beter maken.
        KLIK.
        Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

        Comment


        • #5
          Re: Jump

          Ergens tussen de twee zou voor mij persoonlijk ideaal zijn
          Mvg,
          Gregory
          www.gvg-photo.com

          Comment


          • #6
            Re: Jump

            Eens met de bovenstaande commentaren. ik geloof ook dat het beter/mooier was geweest standpunt schuin van voren. En ik vind het moment ook niet alles. Ik vind het mooier als de foto wordt genomen op hét moment dat het paard de afzet neemt.
            Ik begrijp heel goed dat je als fotograaf niet alle ruimte kan krijgen die je zou willen, je bent soms beperkt hierin.
            Kleuren en scherpte vind ik top.
            http://www.artenco-fotografie.nl

            Comment


            • #7
              Re: Jump

              Wat ook ongelukkig is, is de roze paal onder de muil van het paard.

              Comment

              Working...
              X