Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ijsvogel I

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ijsvogel I

    Nog een foto van de ijsvogel. Ditmaal met gespreide vleugels.



    Bedankt om te kijken.

    Pixelboy

  • #2
    Re: Ijsvogel I

    Een ijsvogel duikt in het water om zijn visje op te halen; is hij hier zijn vleugels aan het drogen na zo'n duik, een visje heeft hij in zijn bek. Mooi beeld

    Comment


    • #3
      Re: Ijsvogel I

      Oorspronkelijk geplaatst door dwarsligger Bekijk bericht
      Een ijsvogel duikt in het water om zijn visje op te halen; is hij hier zijn vleugels aan het drogen na zo'n duik, een visje heeft hij in zijn bek. Mooi beeld
      Neen, en vreemd mannetje vloog over het territorium en dit is een dreighouding.

      Pixelboy

      Comment


      • #4
        Re: Ijsvogel I

        Je hebt hier een heel mooi moment te pakken en dat zal je best tevreden stemmen, maar eerlijk gezegd mis ik hier toch de scherpte. Eén vraagje: "Waarom zo'n hoge ISO-waarde (3200)?"
        Grt. Jef

        Comment


        • #5
          Re: Ijsvogel I

          Oorspronkelijk geplaatst door Hofie Bekijk bericht
          Je hebt hier een heel mooi moment te pakken en dat zal je best tevreden stemmen, maar eerlijk gezegd mis ik hier toch de scherpte. Eén vraagje: "Waarom zo'n hoge ISO-waarde (3200)?"
          Grt. Jef
          f/10 en 1/2000. Met een lagere f waarde zou de achtergrond in alle geval toch beter worden en kan de iso een pak naar beneden.

          Maar anderzijds veronderstel ik dat iso 3200 voor een D4 geen probleem mag zijn. Probleem zal eerder bij de lens liggen hier waardoor de scherpte weg is (ik gok op een sigma 150-600)
          http://liesenjeroen.wordpress.com/

          Comment


          • #6
            Re: Ijsvogel I

            Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen V Bekijk bericht
            f/10 en 1/2000. Met een lagere f waarde zou de achtergrond in alle geval toch beter worden en kan de iso een pak naar beneden.

            Maar anderzijds veronderstel ik dat iso 3200 voor een D4 geen probleem mag zijn. Probleem zal eerder bij de lens liggen hier waardoor de scherpte weg is (ik gok op een sigma 150-600)
            Een Nikor 300mm 2.8 + Converter 2.0

            Groeten,
            Pixelboy

            Comment

            Working...
            X