Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aan de rand van de Waddenzee

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Aan de rand van de Waddenzee

    http://www.smuttynose.nl

  • #2
    Re: Aan de rand van de Waddenzee

    Een prachtige omgeving.
    Mij kijkt het wel wat triest in deze tonaliteit en dat bootje had ik graag iets centraler in beeld willen zien
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

    Comment


    • #3
      Re: Aan de rand van de Waddenzee

      Mooie compositie door die steenbrokken, die paaltjes en de dijk aan de horizon, maar de toning is helemaal mijn ding niet.
      Dat de lucht er zo kan uitzien ok, maar het strand zal altijd een zandkleur hebben.
      Vind die steen brokken ook heel monotoon van kleur.
      De kleur van het water lijkt me ook niet natuurlijk, maar kan wellicht door het mottige weer komen.
      Toch mooi maar helaas die kleuren hé.
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Re: Aan de rand van de Waddenzee

        De wolken en de compo zijn inderdaad prachtig.
        Als het de bedoeling was om een enigszins droeve sfeer neer te zetten, ben je daar uitstekend in geslaagd.
        En dat bedoel ik zeker niet sarcastisch. Ook componisten maken wel een schitterende requiems. Alleen moet je daarvoor in de stemming zijn.
        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

        Vriendelijke groeten, Johan

        Comment


        • #5
          Re: Aan de rand van de Waddenzee

          Dank voor jullie reacties! Tja, het weer was (uiteraard moet ik bijna zeggen) niet stralend. Het was iets dt ze wisselvallig noemen. Er was zojuist een buitje geweest en..het zand is geen zand maar slik. Bijna zwart/antraciet van kleur. Maar eerlijk gezegd zijn deze kleuren wel de kleuren waar ik nogal van hou. Ik fotografeer het liefst bij enigszins buiïg weer.
          http://www.smuttynose.nl

          Comment


          • #6
            Re: Aan de rand van de Waddenzee

            Ik ben blij, alhoewel dit neigt naar grijs, dat je toch voor kleur kiest!

            Comment


            • #7
              Re: Aan de rand van de Waddenzee

              Een weergave van werkelijkheid op een grijze dag. De zeilboot is een meerwaarde.
              Perfectie is niet van deze wereld. We kunnen het hooguit benaderen.

              Comment


              • #8
                Re: Aan de rand van de Waddenzee

                Ook grauwe dagen kunnen mooie foto's opleveren. Een beetje twijfel over het schip aan de rand, misschien liever zonder imho.
                Geniet van foto's maken

                Comment

                Working...
                X