Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

CF kaarten

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • CF kaarten

    hallo, welke Cf kaarten zijn de beste voor een 1D mark 4 , met beste bedoel ik snel en betrouwbaar , ik noem enkel merken en types namelijk, lexar UDMA7 professioneel , of delkin kaarten ?

  • #2
    Re: CF kaarten

    Ik kijk eigenlijk altijd eens op amazon.de wat daar de gebruikerservaringen zijn, dit leert je meestal zeer veel...

    Ik heb persoonlijk ervaringen met Sandisk, Transcend & Lexar...

    Mijn oordeel op prijs<>kwaliteit is Transcend zeer goed, Sandisk is meestal duur voor de snelheid die je terugkrijgt, Lexar zeer goed, maar soms ietsje duurder...

    Je moet zowieso goed oppassen welk type je koopt, en proberen een review te vinden die exact dat type bekijkt, want snelheden durven serieus uit elkaar liggen.

    Vroeger gebruikte ik deze site veel, wordt nu niet meer upgedate, maar staat wel nog data voor de 1D Mark4:
    Nikon D300 & een beetje glas...
    Iets kleiners als carry everywhere

    Comment


    • #3
      Re: CF kaarten

      Ik gebruik al jaren de CF-kaarten van canon (extreme 60 mb/s). Steeds tevreden mee en hiervan heeft er nog geen enkele gefaald.
      Canon 50D - Batterijgrip - Canon 24-70L f2.8 - Canon 70-200L f2.8 - Tokina 11-16 f2.8 - Speedlite 580EX

      Comment


      • #4
        Re: CF kaarten

        Ik gebruik de lexar 1000x cf kaartjes samen met de usb3 kaartlezer van lexar. Zijn goedkoper en ietsjes sneller dan de evenwaardig gepositioneerde sandisk kaartjes. Supersnelle overdracht van foto's naar je pc met usb3.
        Design is destiny in my hands, fate in your eyes.

        Comment


        • #5
          Re: CF kaarten

          Volgende website vind ik trouwens zeer handig om inzicht te krijgen in snelheden van kaartjes, camera's en kaartlezers:

          Last edited by Infernoken; 25 mei 2015, 21:15.
          Nikon D300 & een beetje glas...
          Iets kleiners als carry everywhere

          Comment


          • #6
            Re: CF kaarten

            Met Lexar heb ik nog nooit problemen gehad .Van het merk Transcend ben ik niet tevreden had er onlangs nog eentje dat kapot was .
            Dit zijn de Lexar kaarten dat ik gebruik CF Card 32GB 800x Professional

            Comment

            Working...
            X