Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bloemconstructie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bloemconstructie


    Eerste keer dat ik hier iets post, denk ik. Het moet ooit de eerste keer zijn...

    Moesten voor de fotocursus een foto maken met het tema "kleur". ben nogal nen ambetantige, en dus voor zwarte tafel en gedroogde witte bloemekes gekozen, met toch een paar die naar kleur neigen, en ééntje echt rood.









    .

    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

  • #2
    Re: Bloemconstructie

    Beetje een platte registratie, geen boeiende compo. Een bosje gedroogde met één rode en spelen met dof was een betere optie denk ik.
    ...leeg...

    Comment


    • #3
      Re: Bloemconstructie

      Is mij nogal een kunstmatig beeld, iets rommeliger was het waarschijnlijk al beter geweest (voor mij)
      De kleur van het rood mocht er voor die opdracht dan misschien ook wat meer uitschieten ?
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

      Comment


      • #4
        Re: Bloemconstructie

        ok. got the points. volgende keer beter...
        mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

        Comment


        • #5
          Re: Bloemconstructie

          Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk bericht
          ok. got the points. volgende keer beter...
          Wel blijven gaan hé.


          Sent from my iPhone using Tapatalk
          ...leeg...

          Comment


          • #6
            Re: Bloemconstructie

            jaja, Lieven.

            Maar wegens wat perikelen (oa. meniscusoperatie, maar ook finalisatie opnames voor de cursus) niet zo heel veel tijd om veel te experimenteren.
            later meer, zoals men zegt. en hopelijks ligt die later niet zo ver in de toekomst.
            mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

            Comment

            Working...
            X