Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ang-Kha - Waterval 2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ang-Kha - Waterval 2

    Verder het pad afgedaald naar de volgende waterval.
    Voor de verhouding, heb ik de vrouwelijke collega laten staan.

    Ang-Kha waterval.


    Graag op zwart bekijken. Dank daarvoor.
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

  • #2
    Re: Ang-Kha - Waterval 2

    tis SC, dus daar gaan we...
    ben niet wild van de foto. alles staat wel op de juiste plaats, maar ik zou de sluitertijd korter genomen hebben. allé, achteraf zou ik gezegd hebben tegen mezelf : misschien beter de sluitertijd korter nemen zodat het water beter bevroren is. nu is dat water zo een beetje noch mossel noch vis. allé, dat denk ik he.
    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

    Comment


    • #3
      Re: Ang-Kha - Waterval 2

      Warm beeld met aangename kleuren maar onwillekeurig gaat mijn aandacht naar dat rood aan de rechterkant.

      Comment


      • #4
        Re: Ang-Kha - Waterval 2

        johan moet iegienie wel gelijk geven ,de foto zou helemaal tot zijn recht komen ofwel met een zijdewaterval of waar de druppeltjes ziet opspatten
        dat madammeke daarboven mocht je ook wel de weg uit het beeld wijzen

        Comment


        • #5
          Re: Ang-Kha - Waterval 2

          Iegenie heeft een punt, compo en zo dik in orde, het water is een drukke ongeordende bedoening door deze sluitertijd.
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment


          • #6
            Re: Ang-Kha - Waterval 2

            Bedankt voor jullie eerlijke mening. Achteraf gezien hebben jullie helemaal gelijk. Aldoende leert men, zal ik maar zeggen.
            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

            Vriendelijke groeten, Johan

            Comment


            • #7
              Re: Ang-Kha - Waterval 2

              Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
              Bedankt voor jullie eerlijke mening. Achteraf gezien hebben jullie helemaal gelijk. Aldoende leert men, zal ik maar zeggen.
              Jouw probleem is dat je bij het zien van de foto het hele gebeuren opnieuw opsnuift, oof wat nu niet in beeld is, voor ons ligt dat anders, wij zien maar enkel;dit beeld hé
              Heb ik ook wel eens voor hoor.
              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

              Comment

              Working...
              X