Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2 foto's in elkaar laten vloeien , hulp gevraagd!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 2 foto's in elkaar laten vloeien , hulp gevraagd!!

    hey iedereen,

    Ik ben net terug van een reis naar Peru en heb enkele mooie foto's genomen.
    Ik heb 2 mooie foto's die ik graag in elkaar zou laten vloeien zodat ze 1 mooi geheel vormen.
    ik zou er graag een grote canvas van willen laten maken dus het moet wel perfect zijn.
    Ikzelf ben echter een totale leek in digitale beeldmanupilatie.
    Nu is mijn vraag of er geinteresseerden zijn die dit willen doen voor mij ?
    Ik hoop op mensen die dit als hobby bekijken en geen gekke bedragen vragen voor dit te doen
    , meer uit liefde voor de fotografie en het helpen van een kluns zoals ik
    indien interesse, mag u mij contacteren op: geert.bottom@scarlet.be
    en dan stuur ik de vb van de foto's door
    alvast hartelijk bedankt iedereen.
    mvg

  • #2
    Re: 2 foto's in elkaar laten vloeien , hulp gevraagd!!

    Denk dat mensen die dit professioneel doen en er een bedrag voor vragen, zelfstandige zijn geworden uit liefde voor de fotografie. :-)
    Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

    Comment


    • #3
      Re: 2 foto's in elkaar laten vloeien , hulp gevraagd!!

      Heel erg duidelijk ben je niet (naar mijn mening). Wat bedoel je met foto's in elkaar laten vloeien ?
      Bedoel je het maken van een panorama-foto ?
      Lijkt me beter als je (verkleinde) originelen zou posten, wordt dan wellicht meteen duidelijker wat je bedoeling is waardoor dat de kans op reacties een pak groter zal zijn....
      "I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)

      Comment


      • #4
        Re: 2 foto's in elkaar laten vloeien , hulp gevraagd!!

        hoe kan ik kleine foto's uploaden ?


        Oorspronkelijk geplaatst door ifiamminghi Bekijk bericht
        Heel erg duidelijk ben je niet (naar mijn mening). Wat bedoel je met foto's in elkaar laten vloeien ?
        Bedoel je het maken van een panorama-foto ?
        Lijkt me beter als je (verkleinde) originelen zou posten, wordt dan wellicht meteen duidelijker wat je bedoeling is waardoor dat de kans op reacties een pak groter zal zijn....

        Comment


        • #5
          Re: 2 foto's in elkaar laten vloeien , hulp gevraagd!!

          Oorspronkelijk geplaatst door heartfield Bekijk bericht
          hoe kan ik kleine foto's uploaden ?
          Eerst verkleinen (dat kun je toch, anders beginnen we de uitleg daar), dan dit lezen: http://forum.belgiumdigital.com/f14/...um-507792.html
          Eerste test(s) best in Testforum: http://forum.belgiumdigital.com/f14/
          waar je alle hulp krijgt die je wil.
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment


          • #7
            Re: 2 foto's in elkaar laten vloeien , hulp gevraagd!!

            Moderator Note: OK, even als Mod: laatste twee posts verwijderd, na post die door poster zelf was leeggemaakt. Voorbeelden zijn nu beschikbaar. Hopelijk beschikt TS (topic starter, en dat ben jij, heartfield) over betere kwaliteit (liefst RAW) voor diegene die deze opdracht eventueel wil uitvoeren. Een snelle blik leert me: een typische opname om een pano van te maken. Of een drieluik?
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment


            • #8
              Re: 2 foto's in elkaar laten vloeien , hulp gevraagd!!

              hey,

              ik heb inderdaad de RAW files, maar een drieluik niet, wel een panoramafoto

              hopelijk zijn er geinteresseerden om dit eens te proberen

              dank u


              Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
              Moderator Note: OK, even als Mod: laatste twee posts verwijderd, na post die door poster zelf was leeggemaakt. Voorbeelden zijn nu beschikbaar. Hopelijk beschikt TS (topic starter, en dat ben jij, heartfield) over betere kwaliteit (liefst RAW) voor diegene die deze opdracht eventueel wil uitvoeren. Een snelle blik leert me: een typische opname om een pano van te maken. Of een drieluik?

              Comment


              • #9
                Re: 2 foto's in elkaar laten vloeien , hulp gevraagd!!

                hier een link naar de foto's
                hartelijk dank: http://www.shoot.be/zd_images/2015/1...52_900x900.jpg

                http://www.shoot.be/zd_images/2015/1...20_900x900.jpg
                Oorspronkelijk geplaatst door heartfield Bekijk bericht
                hey,

                ik heb inderdaad de RAW files, maar een drieluik niet, wel een panoramafoto

                hopelijk zijn er geinteresseerden om dit eens te proberen

                dank u

                Comment


                • #10
                  Re: 2 foto's in elkaar laten vloeien , hulp gevraagd!!

                  niemand interesse ??

                  toch bedankt

                  mvg

                  Comment


                  • #11
                    Re: 2 foto's in elkaar laten vloeien , hulp gevraagd!!

                    Ik wil het wel proberen... maar gezien het (belichtings- en) scherpteverschil tussen de twee foto's moet je je waarschijnlijk niet aan een goed resultaat verwachten.
                    Je mag de RAWs sturen naar vincent(at)catchlight.be, dan probeer ik dat tegen het eind van het weekend te doen.

                    Groetjes, V.
                    http://www.catchlight.be
                    Like mijn page, als je iets aan mijn commentaar hebt/had.
                    https://www.facebook.com/CatchlightPhotographyBelgium

                    Comment


                    • #12
                      Re: 2 foto's in elkaar laten vloeien , hulp gevraagd!!

                      hartelijk dank Vincent

                      Oorspronkelijk geplaatst door VincentBxl Bekijk bericht
                      Ik wil het wel proberen... maar gezien het (belichtings- en) scherpteverschil tussen de twee foto's moet je je waarschijnlijk niet aan een goed resultaat verwachten.
                      Je mag de RAWs sturen naar vincent(at)catchlight.be, dan probeer ik dat tegen het eind van het weekend te doen.

                      Groetjes, V.

                      Comment


                      • #13
                        Re: 2 foto's in elkaar laten vloeien , hulp gevraagd!!

                        Graag gedaan! Het wordt een mooie foto aan de muur

                        Groetjes, V.
                        http://www.catchlight.be
                        Like mijn page, als je iets aan mijn commentaar hebt/had.
                        https://www.facebook.com/CatchlightPhotographyBelgium

                        Comment


                        • #14
                          Re: 2 foto's in elkaar laten vloeien , hulp gevraagd!!

                          Gewoon uit de foto waar u en uw geliefde op staan de muur en jullie afbeelding selecteren en plakken in de andere foto.
                          Dit is het resultaat van de foto's achter de linken die u hier plaatste:



                          Waarschijnlijk dat met de RAW bestanden een beter resultaat bereikt kan worden.
                          Beide foto's in elkaar laten overvloeien is te doen maar het is een hoop meer werk omdat het foto's met verschillend standpunt zijn.
                          Het schalen en verdraaien kost veel tijd en het resultaat is niet beter.
                          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                          Comment


                          • #15
                            Re: 2 foto's in elkaar laten vloeien , hulp gevraagd!!

                            hey Red Falcon,

                            hartelijk dank, gaan het zeker eens proberen,
                            Vincent heeft al een zeer mooie mix gemaakt.

                            Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                            Gewoon uit de foto waar u en uw geliefde op staan de muur en jullie afbeelding selecteren en plakken in de andere foto.
                            Dit is het resultaat van de foto's achter de linken die u hier plaatste:



                            Waarschijnlijk dat met de RAW bestanden een beter resultaat bereikt kan worden.
                            Beide foto's in elkaar laten overvloeien is te doen maar het is een hoop meer werk omdat het foto's met verschillend standpunt zijn.
                            Het schalen en verdraaien kost veel tijd en het resultaat is niet beter.

                            Comment

                            Working...
                            X