Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

DSLR Controller werken met een Galaxy S6 ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • DSLR Controller werken met een Galaxy S6 ?

    Is er iemand die een DSLR Controller gebruikt om met een Galaxy S6 een Canon aan te sturen.
    Ik heb de kabeltjes en de toestellen, maar de app nog niet.
    Tja, en als het dan niet werkt, is het weer verloren geld.
    Ik wil met een kabeltje werken, is 3meter lang, en werkt perfect bij een vriend, maar dan op een oudere galaxy.
    Iemand die het al gebruikt met een S6 ?
    Ik weet het, hij is pas nieuw, maar de vorige foon was stuk..
    Klein kodakske

  • #2
    Re: DSLR Controller werken met een Galaxy S6 ?

    Je kan een gratis test versie downloaden om te zien of het werkt op je telefoon.

    Het is een beperktere versie maar de compatibiliteit is gelijk, als deze werkt werkt de andere ook en andersom.



    En, moest je toch ineens dslr controller downloaden en het werkt niet, dan kan je altijd een refund vragen.

    't Is een Nederlander dus je kan in het nederlands met hem corresponderen.
    Last edited by Empe; 8 mei 2015, 19:40.

    Comment


    • #3
      Re: DSLR Controller werken met een Galaxy S6 ?

      Allé, dat is snel. Zal het dan zo proberen.
      Is allemaal in het engels, en dat is nu ook geen sterke kant van mij.
      Bedankt voor de hulp Empe
      Klein kodakske

      Comment


      • #4
        Re: DSLR Controller werken met een Galaxy S6 ?

        Laat wel even weten of het gelukt is of niet, altijd leuk voor anderen met een S6.

        Comment


        • #5
          Re: DSLR Controller werken met een Galaxy S6 ?

          "Nadat u een app of game op Google Play heeft gekocht, kunt u deze binnen twee uur retourneren voor een volledige teruggave."
          Het "niet tevreden, geld terug" principe. Twee uur tijd om te testen.

          Google kan voor sommige Google Play-aankopen een terugbetaling doen, afhankelijk van het teruggavebeleid dat hieronder wordt beschreven. Je kunt ook rechtstreeks contact opnemen met de ontwikkela


          Gr, Vincent
          http://www.catchlight.be
          Like mijn page, als je iets aan mijn commentaar hebt/had.
          https://www.facebook.com/CatchlightPhotographyBelgium

          Comment


          • #6
            Re: DSLR Controller werken met een Galaxy S6 ?

            dslrdashboard is ook gratis voor android. Helaas heb ik dat ook niet draaiend gekregen op mijne Note 4. Met wifi geen probleem maar met een otg kabel krijg ik het niet aan de praat. Ik ben benieuwd of het je wel lukt op de S6.

            Comment


            • #7
              Re: DSLR Controller werken met een Galaxy S6 ?

              Oorspronkelijk geplaatst door pogi Bekijk bericht
              dslrdashboard is ook gratis voor android. Helaas heb ik dat ook niet draaiend gekregen op mijne Note 4. Met wifi geen probleem maar met een otg kabel krijg ik het niet aan de praat. Ik ben benieuwd of het je wel lukt op de S6.
              Het lag bij mij dus aan de kabel. Ik heb mij een usb on-the-go adapter van Belkin gekocht en nu werkt dslrdashboard zonder probleem met mijn note 4. De vorige adapter die ik via ebay had gekocht is blijkbaar rommel.

              Comment


              • #8
                Re: DSLR Controller werken met een Galaxy S6 ?

                Een goede kabel is idd belangrijk. Zo staat het ook in de omschrijving van de app. Je kan idd een gratis app downloaden om te testen of een refund vragen.
                Persoonlijk vind ik het een super app met zeer veel opties (waarvan ik er nog veel moet testen)

                Mvg,

                Comment


                • #9
                  Re: DSLR Controller werken met een Galaxy S6 ?

                  dslrdashboard is goed en wordt verkregen via de store.
                  De auteur is echter afgestapt van het Store-gebeuren en werkt momenteel met een gewoon download-systeem.
                  De app heeft nu ook een andere naam gekregen (is in feite al een hele poos zo).
                  qdslrdashboard heet nu de app, maar blijft onder dslrdashboard op het internet verdeeld.

                  http://dslrdashboard.info/downloads/

                  Merk op: het is niet echt een freeware. Een donatie wordt gevraagd dewelke ik met veel plezier betaald heb. Perfecte ondersteuning en het ding doet wat het beloofd en is vooral heel, heel handig. Gebruikerservaring en beroepservaring heeft een prachtige app opgeleverd.
                  Er is ook een forum waar je bij problemen terecht kan.
                  https://www.fotospotter.be
                  Je suis content d’ętre heureux

                  Comment


                  • #10
                    Re: DSLR Controller werken met een Galaxy S6 ?

                    Ik zie dslrdashboard van Zoltan Hubai nog altijd in de Play Store staan. Net gekeken.



                    Qdslrdashboard staat op mijn ipad. Dat was vroeger de versie voor Apple en daar heb ik bij installatie voor moeten betalen.

                    Comment


                    • #11
                      Re: DSLR Controller werken met een Galaxy S6 ?

                      Oorspronkelijk geplaatst door pogi Bekijk bericht
                      Ik zie dslrdashboard van Zoltan Hubai nog altijd in de Play Store staan. Net gekeken.



                      Qdslrdashboard staat op mijn ipad. Dat was vroeger de versie voor Apple en daar heb ik bij installatie voor moeten betalen.
                      Probeer maar toch eens te kijken naar de link die ik door gaf. Je kan, als je tijd hebt ook het gehele verhaal lezen over de app en de reden waarom hij geen nieuwe updates, versies in de store zet. Wat er staat heeft hij niet weggenomen, dat is waar en het Q-verschil bezorgt aardig wat verwarring.

                      Nu, iedereen vrij te installeren wat hij wil, maar de qdslrdashboard V 0.2.9 vind ik reuze ... en stukken stabieler en beter dat de dslrdashboard.
                      Merk op: Dezelfde auteur
                      https://www.fotospotter.be
                      Je suis content d’ętre heureux

                      Comment


                      • #12
                        Re: DSLR Controller werken met een Galaxy S6 ?

                        Ik krijg het dus niet aan de praat op een Galaxy S6.
                        3 m verlengkabel gekocht, + verbinding otg in Nederlandse shop.
                        Jammer, zag er zo goed uit…
                        Klein kodakske

                        Comment


                        • #13
                          Re: DSLR Controller werken met een Galaxy S6 ?

                          Oorspronkelijk geplaatst door vroy Bekijk bericht
                          Ik krijg het dus niet aan de praat op een Galaxy S6.
                          3 m verlengkabel gekocht, + verbinding otg in Nederlandse shop.
                          Jammer, zag er zo goed uit…
                          Probeer dit eens.

                          Comment


                          • #14
                            Re: DSLR Controller werken met een Galaxy S6 ?

                            Het kan best zijn dat het aan de kabel ligt, hoor.
                            Ik heb de app sinds vorige maand ook en de eerste (goedkope) kabel deed het bij mij ook niet. Toen heb ik maar degene gekocht die ze op hun site adviseren. Ik denk dat ze tot de kabel van 2meter garanderen dat het werkt.

                            Er staat trouwens ook een lijst van compatibele gsm/camera op hun site

                            Comment


                            • #15
                              Re: DSLR Controller werken met een Galaxy S6 ?

                              Pogi,
                              ik heb uw tip geprobeerd , maar nog steeds geen 'contact' met de Canon.
                              Uiteraard dank voor het meedenken.
                              Klein kodakske

                              Comment

                              Working...
                              X