Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Telenet webmail + reklame

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Telenet webmail + reklame

    De laatste maand krijg ik op mijn Telenet webmail meer en meer reclame van Yves Rocher, Libelle, Femmes d'Aujourdhui, en nog veel meer vrouwgerichte publiciteit. Ik heb nergens voor ingeschreven en vraag me daarom af of er nog andere webmailgebruikers hetzelfde ervaren.

  • #2
    Re: Telenet webmail + reklame

    Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
    De laatste maand krijg ik op mijn Telenet webmail meer en meer reclame van Yves Rocher, Libelle, Femmes d'Aujourdhui, en nog veel meer vrouwgerichte publiciteit. Ik heb nergens voor ingeschreven en vraag me daarom af of er nog andere webmailgebruikers hetzelfde ervaren.
    op mijn 'spam'adres (voor in te schrijven bij winkels enzo) kreeg ik ook snel vanalles na inschrijven v mijn adres bij een carrefour-kaart, mss ook zoiets?

    Comment


    • #3
      Re: Telenet webmail + reklame

      Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
      De laatste maand krijg ik op mijn Telenet webmail meer en meer reclame van Yves Rocher, Libelle, Femmes d'Aujourdhui, en nog veel meer vrouwgerichte publiciteit. Ik heb nergens voor ingeschreven en vraag me daarom af of er nog andere webmailgebruikers hetzelfde ervaren.
      Hier ook van alles over mode etc. wat mij totaal niet interesseert en nogal eens in het frans. Ik zet alles in ongewenst of afzender blokkeren en probeer ook soms uit te schrijven op hun websites, wat niet altijd het gewenste resultaat geeft. Aangezien ik een website heb mij twee mail-adressen erop zal dat wel van ergens komen zeker.
      Leeft en LAAT LEVEN !

      Comment


      • #4
        Re: Telenet webmail + reklame

        Oorspronkelijk geplaatst door Stefan_C Bekijk bericht
        op mijn 'spam'adres (voor in te schrijven bij winkels enzo) kreeg ik ook snel vanalles na inschrijven v mijn adres bij een carrefour-kaart, mss ook zoiets?
        Voor inschrijvingen e.d. gebruik ik steeds mijn Hotmail adres. Het enige dat ik via Telenet doe is regelmatig vliegtickets bij Ryanair of Jetair bestellen, en de Franse flitsboetes betalen als ik met de auto over en weer ga tussen Spanje en België (heb er pas weer 3 gekregen voor 139, 157 en 190 kmh ). BTW, het tarief is net hetzelfde voor 139 als voor 157kmh. 35€ als je binnen de maand hebt betaald.
        De 190kmh kostte wel wat meer . 'k Zal wat gas moeten terugnemen als we het rijbewijs met strafpunten invoeren.

        Comment


        • #5
          Re: Telenet webmail + reklame

          Waar ik ook wel spam via krijg is de Orde Van Architecten. Er zit er daar precies enen die adressen doorgeeft (verkoopt?) aan zowat elke firma die verte iets met bouwen te maken heeft. Ik schrijf telkens uit en dan heb ik een periode niks, en dan ineens bouwt het weer op.
          Nochtans heb ik nooit toestemming daarvoor gegeven, en vind ik voor iets dat 500euro/jaar aan lidgeld kost not done.

          Comment


          • #6
            Re: Telenet webmail + reklame

            Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
            (heb er pas weer 3 gekregen voor 139, 157 en 190 kmh ). BTW, het tarief is net hetzelfde voor 139 als voor 157kmh. 35€ als je binnen de maand hebt betaald.
            De 190kmh kostte wel wat meer . 'k Zal wat gas moeten terugnemen als we het rijbewijs met strafpunten invoeren.
            Misschien beter dat ze die boetes van 157 en 190 een keer x10 beginnen doen. Ik denk niet dat je als laagvlieger in het huidige verkeer nog op veel sympathie zal moeten rekenen.
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

            Comment


            • #7
              Re: Telenet webmail + reklame

              Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
              Misschien beter dat ze die boetes van 157 en 190 een keer x10 beginnen doen. Ik denk niet dat je als laagvlieger in het huidige verkeer nog op veel sympathie zal moeten rekenen.
              Dit was op een betalende autostrade waar ik helemaal alleen reed met geen enkele auto in zicht. Je mag er 130kmh rijden. Sympathie of medeleven heb ik niet nodig. Ik betaal zonder probleem netjes voor mijn wandaden. 35€ x 10 is nog altijd maar 350€ en 175€ x 10 = 1750€. Peanuts als je ziet dat er hier 5000€ aan een camera of een horloge geven.

              Comment


              • #8
                Re: Telenet webmail + reklame

                Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
                Dit was op een betalende autostrade waar ik helemaal alleen reed met geen enkele auto in zicht. Je mag er 130kmh rijden. Sympathie of medeleven heb ik niet nodig. Ik betaal zonder probleem netjes voor mijn wandaden. 35€ x 10 is nog altijd maar 350€ en 175€ x 10 = 1750€. Peanuts als je ziet dat er hier 5000€ aan een camera of een horloge geven.
                Belachelijke reactie hé Notex, wie zichzelf boven de wet verheft, en dat dan nog probeert goed te praten door er een ander bij te betrekken, dat ruikt naar.......

                Comment


                • #9
                  Re: Telenet webmail + reklame

                  Hoi iedereen,bij mij net hetzelfde fenomeen.Het valt mij op dat er meer van dat spul komt op mijn telenet webmail,vooral de laatste twee weken,vroeger zat er een keer 1 bericht tussen,vandaag had ik er maar liefst 8 van.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Telenet webmail + reklame

                    Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
                    Dit was op een betalende autostrade waar ik helemaal alleen reed met geen enkele auto in zicht. Je mag er 130kmh rijden. Sympathie of medeleven heb ik niet nodig. Ik betaal zonder probleem netjes voor mijn wandaden. 35€ x 10 is nog altijd maar 350€ en 175€ x 10 = 1750€. Peanuts als je ziet dat er hier 5000€ aan een camera of een horloge geven.

                    Eigenlijk toch niet om fier op te zijn op die boetes. Zo'n reacties zijn alles behalve volwassen me dunkt.
                    Leeft en LAAT LEVEN !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Telenet webmail + reklame

                      Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                      dat ruikt naar.......
                      wegpiraat...
                      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                      Comment


                      • #12
                        Re: Telenet webmail + reklame

                        Je krijgt meestal spam doordat iemand je e-mail adres gelekt heeft (bewust of onbewust) of doordat je zelf nonchalant geweest bent het te geven aan firmas die dat soort informatie niet moeten weten.
                        Soms is het op het randje en ben je verplicht een e-mail op te geven. Als voorbeeld neem ik mijn paypal.
                        Indien ik iets bestel op ebay, dan gebeurt het wel eens dat de verkoper (dien dan automatisch mijn email adres krijgt via paypal) die informatie gaat misbruiken en me op de zeer geeerde spamlijsten laat circuleren.

                        Ik kan alleen maar raad geven om je persoonlijke informatie gewoonweg aan NIEMAND te geven dat het niet nodig heeft.
                        Ik zeg altijd dat ik geen computer heb LOL (ik ben informaticus)
                        Zelfs mijn bank krijgt em niet, als er iets is kunnen ze schrijven of bellen.

                        Heb je teveel last van spam dan is het kalf verdronken en kan je best een nieuw adres aanmaken.
                        Gebruik hiervoor de forwarders.
                        Breng een selecte groep op de hoogte van je nieuw adres.

                        Maak een "geheim" adres aan die je enkel voor jezelf gebruikt. bv hdjfhkshfuefbd@telenet.be
                        Dan maak je meer voor de hand liggende forwarders als notexfam@telenet.be en die geef je aan familie
                        Eentje extra nospam2notex@telenet.be en die geef je aan onbetrouwbare doelen zoals bv websites en zo waar je contact eenmalig is.
                        en zo ga je nog even door voor ieder doelgroep.....

                        Comment


                        • #13
                          Re: Telenet webmail + reklame

                          Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                          Eigenlijk toch niet om fier op te zijn op die boetes. Zo'n reacties zijn alles behalve volwassen me dunkt.
                          Inderdaad, hoe ouder ik word, hoe kindser ik mij voel. En een auto van 350pk koop je enkel om in Duitsland of op circuit sneller dan 120 te rijden.
                          Last edited by notex; 7 mei 2015, 00:16.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Telenet webmail + reklame

                            Maar het wordt pas echt kinds of misschien hoor je liever dement, als je hier fier en bovendien smalend maar ook naast de kwestie komt vertellen over jou snelheidsovertredingen en waarvan je de boetes met de smile betaalt want die lijken volgens jou dan nog niet hoog genoeg.
                            Leeft en LAAT LEVEN !

                            Comment


                            • #15
                              Re: Telenet webmail + reklame

                              Nederlands systeem invoeren.
                              >40 km/h boven de limiet rijbewijs en AUTO weg.

                              Comment

                              Working...
                              X