Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Schaakmat...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Schaakmat...

    Meer foto's op mijn website...

  • #2
    Re: Schaakmat...

    Tof idee. Hoewel naar mij idee er een niet natuurlijke verdeling van het ( kunst ) bloed is.
    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

    Comment


    • #3
      Re: Schaakmat...

      Bedankt voor je reactie.

      Dat bloed, tja... het betreffende schaakstuk is slechts 4 cm. hoog (mat glas) en de kroon is 1 cm. doorsnede. De gebruikte vloeistof is verdikte kleurstof (voor eten). Het was een heidens karwei met een pipet om dit enigszins realistisch te laten lijken, laat staan om die hele kleine spetters erop te krijgen. Het bloed is dus niet ge-photoshopt, ik heb enkel gecropt en met de kleuren en contrast gespeeld. Oh en wat vuiltjes weggehaald.
      Meer foto's op mijn website...

      Comment


      • #4
        Re: Schaakmat...

        Heel goed bedacht en zorgvuldig (zie bovenstaande) uitgevoerd.
        http://www.smuttynose.nl

        Comment


        • #5
          Re: Schaakmat...

          Oorspronkelijk geplaatst door ReneG Bekijk bericht
          Dat bloed, tja... het betreffende schaakstuk is slechts 4 cm. hoog (mat glas) en de kroon is 1 cm. doorsnede. De gebruikte vloeistof is verdikte kleurstof (voor eten). Het was een heidens karwei met een pipet om dit enigszins realistisch te laten lijken, laat staan om die hele kleine spetters erop te krijgen. (Het bloed is dus niet ge-photoshopt, ik heb enkel gecropt en wat met de kleurstelling gespeeld).
          Begrijp volkomen wat je bedoeld. Soms wil men iets te snel zijn met het tonen van het resultaat. Even een dag laten liggen en dan nog eens bekijken. En zeer kritisch zijn.
          Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

          Comment


          • #6
            Re: Schaakmat...

            Creatief idee, nog eens overdoen zou ik zeggen. Ik zou niet te eng croppen, het beeld verdient wat ruimte.
            Vriendelijke groet, laGrange
            http://lagrange.1x.com
            "You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams

            Comment

            Working...
            X