Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sms....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sms....

    vorige week kreeg ik een sms: "YOUR MOBILE NUMBER HAS WON 2.000.000,00 EURO, IN THE EURO MILLIONS MEGA PROMO, FOR CLAIM SEND EMAIL YOUR NAME, MOBILE NO & COUNTRY TO eurosmillionwin@outlook.com"

    En zojuist "Proximus info: wij hebben uw keuze goedgenoteerd. Wij bevestigen dat uw volgende faktuur terug een papieren faktuur zal zijn."
    Dit alles zonder aanhef en zonder andere info....ik moet zeker geen faktuur hebben van Proximus, ik ben Mobistarklant en daar betaal ik al genoeg, of heeft Proximus Mobistar ondertussen overgenomen?

    En blijkbaar heb ik ook rekeningen bij praktisch alle grootbanken, van die krijg ik dus ook mails en sms-jes met de vraag van al mijn persoonlijke gegevens, opnieuw door te sturen. Ik ben dus blijkbaar rijker dan ik dacht.

    ik heb mezelf de goede raad gegeven van toch maar niet te antwoorden op deze sms-jes....
    Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

  • #2
    Re: Sms....

    Oorspronkelijk geplaatst door RichKE Bekijk bericht
    vorige week kreeg ik een sms: "YOUR MOBILE NUMBER HAS WON 2.000.000,00 EURO, IN THE EURO MILLIONS MEGA PROMO, FOR CLAIM SEND EMAIL YOUR NAME, MOBILE NO & COUNTRY TO eurosmillionwin@outlook.com"

    En dat die pipo"s miljoenen kunnen uitdelen en toch van die gratis mailboxen moeten gebruiken. Soms heb ik er medelijden mee (maar niet lang)
    bye, Maurice
    https://on4bam.com/
    Nikon D7500

    Comment

    Working...
    X