Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 300D kopen in Thailand

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon 300D kopen in Thailand

    hi daar in den Belgique. Ben hier in Bangkok bij een van d e belangrijkste Canon dealers geweest; de 300D met 18 / 55 Canon lens en de 70/300 UMS III / een sandisk Ultra II 1 gig / een externe kaartlezer en een Lowepro Street and Field Rover light / alle software en stekkers ( voor de Europese markt) HANDLEIDING IN eNGELS,dUITS,fRANS ETC..voor ongveer 1150 euro...Kopen of niet??? Het is geen fake hoor,bij een hele grote dealer zoals ik al zei. MAAR...slechts een jaar garantie en alleen in Thailand. pls ..help

  • #2
    het is altijd een risico maar voor die prijs kan je dat toch niet laten liggen he !!!

    Comment


    • #3
      En als er iets aan scheelt kan je terug naar Thailand ...
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #4
        je hebt dan wel een excuus om terug te keren
        Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

        Comment


        • #5
          Moet je nog wel invoerrechten op betalen, dacht ik zo. Je kan natuurlijk proberen de douane te slim af te zijn maar dat is een gok die je zelf moet wagen.
          Hombre

          Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

          Comment


          • #6
            hier ter info ( mischien heb je er iets aan)bij konijneberg
            300D kit 875€
            75-300mm USM III 209€
            70-300 IS USM 1290€
            1 gig kaartje ultra +/- 150€
            dus moest het de 70-300mm zijn doe je een zaak
            anders toch effe aan de garantie denken vind ik
            suk6 en nog een prettig verlof daar
            NIKON D70 + Nikon 18-200mm VR + NIKON SB-800

            Comment


            • #7
              Hij zal wel de 75-300 bedoelen, dit is er een waar USM III in bestaat ...
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #8
                De douane is natuurlijk een risico.
                Als je zoiets online besteld heb je het risico dat er BTW en invoertaks bijkomt bij het invoeren. Als ze je echter betrappen in Zaventem (maw als je probeert te passeren zonder het aan te geven en ze vinden het in je bagage), komt daar nog een boete bij. Maar ik denk wel niet dat de kans daarop heel groot is, mijn bagage is in Zaventem nog nooit gecontroleerd...

                Als er iets aan scheelt kan je volgens mij ook gewoon bij Canon hier terecht. Voor mijn Kodak (gekocht in de US) was dat toch het geval, ik moest die toen gewoon opsturen naar hun zetel in Brussel.

                mvg
                Bert
                mvg
                Bert

                Comment


                • #9
                  Als je toestel niet van een EEG land komt kun je uwe garantie vergeten hier in Belgie
                  Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

                  Comment


                  • #10
                    De garantie kunt ge idd vergeten maar de douane is geen probleem denk ik. Ik ken iemand die een trompet ging kopen in de States. Hij heeft gewoon een gebruikt mondstuk in het koffer gestoken...(hij had zogezegd het instrument al mee toen hij in België vertrok...blablabla en ze hebben niet eens gecontroleerd!
                    Horen wie horen wil, zou ik zo zeggen...

                    Geert

                    Comment


                    • #11
                      Gewoon uw Kodakske rond uwe nek hangen in het buitenstappen. Dan is hij reeds in gebruik en gewoon nonchalant voorbij de douanen lopen. Ze zien daar nog zelfs niet naar op.
                      Hubert

                      Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Loodgieterke
                        Als je toestel niet van een EEG land komt kun je uwe garantie vergeten hier in Belgie
                        Voor zover ik weet ligt de US nog altijd buiten de EG ...
                        mvg
                        Bert

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by muylaerb
                          Originally posted by Loodgieterke
                          Als je toestel niet van een EEG land komt kun je uwe garantie vergeten hier in Belgie
                          Voor zover ik weet ligt de US nog altijd buiten de EG ...
                          Idd, de VS liggen nog altijd buiten de EU ... en dus geen garantie...
                          Canon 10D, glass, flashes & extra's
                          Fuji S602Z & extra's
                          www.CooMa.be BD0176BE

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Rodgke
                            hi daar in den Belgique. Ben hier in Bangkok bij een van d e belangrijkste Canon dealers geweest; de 300D met 18 / 55 Canon lens en de 70/300 UMS III / een sandisk Ultra II 1 gig / een externe kaartlezer en een Lowepro Street and Field Rover light / alle software en stekkers ( voor de Europese markt) HANDLEIDING IN eNGELS,dUITS,fRANS ETC..voor ongveer 1150 euro...Kopen of niet??? Het is geen fake hoor,bij een hele grote dealer zoals ik al zei. MAAR...slechts een jaar garantie en alleen in Thailand. pls ..help
                            best een jaar in Thailand blijven
                            mvrgr
                            pie

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by pie
                              best een jaar in Thailand blijven
                              ROTFL
                              Canon 10D, glass, flashes & extra's
                              Fuji S602Z & extra's
                              www.CooMa.be BD0176BE

                              Comment

                              Working...
                              X