Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Indiaantjes in Hallerbos

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Indiaantjes in Hallerbos

    Last edited by nim; 1 mei 2015, 21:40.

  • #2
    Re: Indiaantjes in Hallerbos

    Mooi indiaantje en foto !

    Comment


    • #3
      Re: Indiaantjes in Hallerbos

      Hey Walter bedankt. niet iedereen kan hem smaken precies

      Comment


      • #4
        Re: Indiaantjes in Hallerbos

        Oorspronkelijk geplaatst door nim Bekijk bericht
        Hey Walter bedankt. niet iedereen kan hem smaken precies
        Begrijp dit echt niet . Ik heb hier veel minder geslaagde foto's zien verschijnen die onbegrijpelijke lovende comments krijgen. Ben zeker dat het indiaantje dik tevreden was mer haar foto.

        Comment


        • #5
          Re: Indiaantjes in Hallerbos

          Ik kan de foto wel smaken hoor Nim.
          Slechts 1 randbemerking: in het Hallerbos staan bordjesmet de vraag om op de paden te blijven; de bosanemonen, boshyacinten en het speenkruid kan er niet zo goed tegen als er op gestapt wordt.

          Comment


          • #6
            Re: Indiaantjes in Hallerbos

            Oorspronkelijk geplaatst door iconat Bekijk bericht
            Ik kan de foto wel smaken hoor Nim.
            Slechts 1 randbemerking: in het Hallerbos staan bordjesmet de vraag om op de paden te blijven; de bosanemonen, boshyacinten en het speenkruid kan er niet zo goed tegen als er op gestapt wordt.
            Haha we zijn dan ook in een inhammetje gaan staan waar er geen bloempjes groeien en waar wat kreupelhout lag respect for nature !

            Comment


            • #7
              Re: Indiaantjes in Hallerbos

              Dat kreupelhout is er door de boswachter geplaatst om te vermijden dat mensen die de bordjes negeren alsnog uit die inhammetjes zouden uit blijven.

              Maar zelfs dat wordt dus "uit respect voor de natuur" straal genegeerd door sommige fotografen, die het op die wijze op termijn voor iedereen verzieken. Voor sommige van die inhammetjes heeft men zelfs al een stuk afspanning moeten plaatsen omdat kreupelhout niet afdoende meer werkt. Wanneer gaan sommige mensen nu eens eindelijk begrijpen dat "respect" iets anders inhoudt dan de regels naar eigen goeddunken interpreteren?

              Zelf ga ik er al verscheidene jaren fotograferen en ik kan je garanderen dat je de paden niet hoeft te verlaten om knappe foto's te maken, ook met een model.

              Comment


              • #8
                Re: Indiaantjes in Hallerbos

                Oorspronkelijk geplaatst door Chalet109 Bekijk bericht
                Dat kreupelhout is er door de boswachter geplaatst om te vermijden dat mensen die de bordjes negeren alsnog uit die inhammetjes zouden uit blijven.

                Maar zelfs dat wordt dus "uit respect voor de natuur" straal genegeerd door sommige fotografen, die het op die wijze op termijn voor iedereen verzieken. Voor sommige van die inhammetjes heeft men zelfs al een stuk afspanning moeten plaatsen omdat kreupelhout niet afdoende meer werkt. Wanneer gaan sommige mensen nu eens eindelijk begrijpen dat "respect" iets anders inhoudt dan de regels naar eigen goeddunken interpreteren?

                Zelf ga ik er al verscheidene jaren fotograferen en ik kan je garanderen dat je de paden niet hoeft te verlaten om knappe foto's te maken, ook met een model.
                Allez bedankt voor deze wijze levensles ! Maar dit is een foto forum en geen school waar men de mensen de les hoeft te spellen over wat ze moeten doen.

                Comment


                • #9
                  Re: Indiaantjes in Hallerbos

                  Je had er beter "beukenberg" bij gezet had je die wulla's niet met hun belachelijk commentaar lol
                  Prachtig beeld Nim idem "bos"

                  Comment


                  • #10
                    Re: Indiaantjes in Hallerbos

                    Inderdaad, het Eikenbos is een super locatie !!! en er lopen ook mooie Indiaantjes rond

                    Grtz, DD

                    Comment


                    • #11
                      Re: Indiaantjes in Hallerbos

                      Mooi maar ik vind het blauw nogal blauw, veel met verzadiging en luminantie gespeeld ?
                      Canon-man. Concerten en natuur.
                      Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

                      Comment

                      Working...
                      X