Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verstopt EPSON de lancering per 1 juni van de SureColor P800?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Verstopt EPSON de lancering per 1 juni van de SureColor P800?

    Op veel internationale printer sites wordt de nieuwe "SureColor P800" door Epson in alle details aangekondigd , opvolger van de Stylus Pro 3880, die niet meer wordt geproduceerd.
    Echter helemaal niet door Epson België.
    Geen spoor van deze nieuwe printer op de Epson site!

    Wanneer je lang zoekt bij Epson in Nederland, dan vindt je uitsluitend op de site van "Epson Europe te Amsterdam" een bericht, dd.15 april over de SureColor P800 die zoals duidelijk wordt aangekondigd, op 1 juni beschikbaar komt tegen een prijs van €1.190.
    Zie: http://www.epson.nl/nl/nl/viewcon/co...ercat=products

    Opmerkelijk dat Epson België de komst van de SureColor P800 verzwijgt!
    Vermoedelijk is dit om de verkoop van de uit de markt genomen Epson Stylus Pro 3880, die tegen vrijwel dezelfde prijs als de nieuwe P800 wordt aangeboden, niet negatief te beďnvloeden?
    In de USA is de "SureColor P800" op ruime schaal aangekondigd en zijn de prijzen van de Stylus Pro 3880 fors gedaald zelfs tot rond $800.
    B&H: Price Pro 3880 after rebate: $879.00

    Ik denk dat het geen eerlijke klantenservice van Epson Europe is om te trachten de oude Stylus Pro 3880 nog tegen soms hogere prijzen aan de man te brengen dan de officieel aangekondigde prijs voor de nieuwe SureColor P800 (€1.190).
    Epson België verkoopt in haar "Shop" de verouderde Pro 3880 tegen €1.203,95!

    Al met al lijkt dit een primitief wat dubieus marketing beleid!

    Harry Briels
    Harry Briels

  • #2
    Re: Verstopt EPSON de lancering per 1 juni van de SureColor P800?

    Eigenlijk had ik meer verwacht van Epson voor de oplvolger van de 3880. Vooral wat betreft de inktset.
    De aangekondigde 9 inkten zijn volgens mij ongeveer dezelfde set als de 3880.
    Ik had verwacht dat de inktset van de 4900 zou gebruikt worden. Die heeft een paar kleuren inkt meer.

    Er is wel een optie om rolpapier te gebruiken maar er is geen ingebouwd mes om het papier te snijden....Dit wordt knoeiwerk.

    En inderdaad, de prijzen in USA zijn wel wat vriendelijker, daar kan je nu aan een mooie prijs de 3880 kopen.

    Comment

    Working...
    X