Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Microsoft ver over de rooie ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Microsoft ver over de rooie ?

    Help dus ?

    Ik heb nu onder Windows 8.1, 25 optionele updates staan inclusief Skype en Silverlight ... halloooo zeg ?

    Wil er iemand kijken of dit bij hun config ook het geval is ?
    Tot voor kort (enkele dagen) kon ik voor elke update de relevante web pagina opvragen nu krijg ik volgende debiele pagine te zien

    "Oops!
    We’re sorry - this page may not be available in your country location or may no longer exist.
    We recommend you visit our home page where you can also search for support, or contact us if you’re stuck. We’ll be happy to help!"

    Mis ik hier ergens iets? een tussenliggende update ?
    Graag uw mening cq advies ? (to the point als het effe kan? )

  • #2
    Re: Microsoft ver over de rooie ?

    optionele updates zijn gewoon updates die niet zo belangrijk zijn voor de werking en veiligheid van je pc. Gewoon installeren als je de tijd en limiet over hebt.

    Comment


    • #3
      Re: Microsoft ver over de rooie ?

      zoals gezegd .. graag to the point aub ...

      Ik gebruik Windows al sinds versie 1.00 .. wat optionele updates zijn weet ik dus onderhand wel ... wat de relevantie ervan is dat is een andere vraag !
      Leest er iemand wel ooit eens de begeleidende reden (knowledge base) voor de update en wat ze eigenlijk patchen ? neen zeker ?

      Comment


      • #4
        Re: Microsoft ver over de rooie ?

        Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
        Leest er iemand wel ooit eens de begeleidende reden (knowledge base) voor de update en wat ze eigenlijk patchen ? neen zeker ?
        Ge moet niet denken, Microsoft denkt voor u...
        Panasonic Lumix FZ2000

        Comment


        • #5
          Re: Microsoft ver over de rooie ?

          Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
          zoals gezegd .. graag to the point aub ...

          Ik gebruik Windows al sinds versie 1.00 .. wat optionele updates zijn weet ik dus onderhand wel ... wat de relevantie ervan is dat is een andere vraag !
          Leest er iemand wel ooit eens de begeleidende reden (knowledge base) voor de update en wat ze eigenlijk patchen ? neen zeker ?
          Ik kan niet to the point antwoorden, maar hier opt forum loopt er ene rond me tig aantal jaar ervaring in IT met allerhande operating systemen en hardware.
          Vermoedelijk kan hij je wel vooruit helpen, hij is 100% fan van windows, andere os'en zijn zoiezo al minderwaardig.
          Ik vermoed dat hij je zeker en vast kan vooruit helpen!!

          succes!!
          It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

          Comment


          • #6
            Re: Microsoft ver over de rooie ?

            Ja .. als ik MS voor mij laat denken dan krijg ik cryptische dingen zoals oa (KB3045719) dit door de strot geramd ... LOVL!

            Een hele vooruitgang dus ...

            "Microsoft Project Siena crashes when you use galleries in the application in Windows

            This article describes an issue that occurs when you use galleries in an application in Windows 8.1, Windows RT 8.1, or Windows Server 2012 R2. An update is available to resolve this issue. Before you install this update, check out the Prerequisites section. ..."


            en dit is ook een hele mooie !!

            "Update APN database entry for Cubic Mobile (Liechtenstein) and Verizon Wireless (US) in Windows 8.1 and Windows 8" ...

            djeezes .. installeren en verder meeslepen .. en zich beklagen waarom de boel zoveel vertraagt ? LOL !

            Comment


            • #7
              Re: Microsoft ver over de rooie ?

              Iemand zal het wel onverstandig vinden, maar ik heb die updates gewoon al meer dan een jaar niet gedaan. Alle updates. Geen gezeur meer en ellenlange update sessies (die altijd moeten gebeuren als je net gehaast bent...). Ja ik weet wel dat je optie hebt om zelf te bepalen wanneer en welke updates je wil installeren. Maar dat interesseert mij geen f... Ik wil gewoon mijn pc gebruiken.
              Panasonic FZ-1000 - Nikon D7000 - Tamron 17-50 DiII - Tokina 11-16 - Nikkor 70-300 VR - Nikkor 50 1.8 - SB-800 - http://pbase.com/alain_db
              And why do we fall, Bruce?

              Comment


              • #8
                Re: Microsoft ver over de rooie ?

                Ik moet 1 belangrijke update doen Microsoft.NET Framework 4.5.2 voor Windows 8.1 en ..........
                Dan Silverlight en Skype + 27 updates.
                Van alle updates kan ik "Meer informatie" en "Ondersteuningsinformatie" opvragen en die worden ook getoond.
                Mijn 8.1 is een 64BIT NL.
                Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                Comment


                • #9
                  Re: Microsoft ver over de rooie ?

                  Oorspronkelijk geplaatst door alain db Bekijk bericht
                  Iemand zal het wel onverstandig vinden, maar ik heb die updates gewoon al meer dan een jaar niet gedaan. Alle updates. Geen gezeur meer en ellenlange update sessies (die altijd moeten gebeuren als je net gehaast bent...). Ja ik weet wel dat je optie hebt om zelf te bepalen wanneer en welke updates je wil installeren. Maar dat interesseert mij geen f... Ik wil gewoon mijn pc gebruiken.
                  Ellenlange update sessies ... heb je dan zo een trage pc?
                  De meeste updates lopen redelijk vlot (lees snel).
                  Die instelling dat je aanhaalt moet je maar één keer doen en de updates komen wanneer jij het wil.

                  Een auto moet rijden, een verwarming moet verwarmen, een grasmaaier moet gras maaien, ... maar allen hebben ze een onderhoud nodig.

                  Maar een pc dat regelmatig grotendeels geautomatiseerd onderhoud nodig heeft is weer te veel.

                  En het grootste gezeur ... dat komt pas als je een tijd geen onderhoud (lees update) doet.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Microsoft ver over de rooie ?

                    Oorspronkelijk geplaatst door alain db Bekijk bericht
                    Iemand zal het wel onverstandig vinden, maar ik heb die updates gewoon al meer dan een jaar niet gedaan. Alle updates. ...... Ik wil gewoon mijn pc gebruiken.
                    Niet erg slim maar 't is uw zaak ... vroeg of laat zal dat "gewoon uw PC gebruiken" misschien heel erg tegen vallen ... maar soit ...

                    Comment


                    • #11
                      Re: Microsoft ver over de rooie ?

                      Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                      Ik moet 1 belangrijke update doen Microsoft.NET Framework 4.5.2 voor Windows 8.1 en ..........
                      Dan Silverlight en Skype + 27 updates.
                      Van alle updates kan ik "Meer informatie" en "Ondersteuningsinformatie" opvragen en die worden ook getoond.
                      Mijn 8.1 is een 64BIT NL.
                      Bedank Red Falcon !! De geciteerde info bronnen werken sinds gisteren middag ook terug ... blijf dus ook nog steeds met een aantal cryptische optionele updates zitten waarvoorde OS context mij niet duidelijk is ... is dit een uitrol voor een stilzwijgende update naar W 10 ??

                      Comment


                      • #12
                        Re: Microsoft ver over de rooie ?

                        Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                        Knip ... is dit een uitrol voor een stilzwijgende update naar W 10 ??
                        Zou het niet weten, maar mijn Win 8.1 staat op automatisch downloads installeren maar dat doet hij niet.
                        Verleden week op alle PC's in huis paar dagen problemen gehad met IE, daarna liep alles weer goed.
                        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Microsoft ver over de rooie ?

                          De normale downloads van patches gaan hier probleemloos maar dit "staartje" is toch te gek voor woorden ?? (21 april)

                          windows-81-will-be-getting-nearly-30-patches-later-today

                          en

                          Description of Software Update Services and Windows Server Update Services changes in content for 2015

                          Comment


                          • #14
                            Re: Microsoft ver over de rooie ?

                            Silverlight? Wordt dat ergens gebruikt?

                            Comment


                            • #15
                              Re: Microsoft ver over de rooie ?

                              Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
                              Silverlight? Wordt dat ergens gebruikt?
                              Geen flauw idee ... een mysterieuze "browser enhancement" ...

                              Comment

                              Working...
                              X