Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mobile Viking internet

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mobile Viking internet

    Hallo ik heb net een Mobil Viking internet oplaadkaart gekocht ik dacht Mmmm 2GB per maand kom ik met toe als ik naar zee ga maar ze werkt van gaan kanten ik heb samen met hun support mensen alles nagezien en na uren opzoeken noppes ik heb ook twee tabletten een 10 inch en een 7 en werkt in geen van beide maar eens de maand om dada geld dat je er hebt op gezet dus kwa werking is het zeker geen aanrader vind ik spijtig van het weg gegooid geld maja ppfff
    Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

  • #2
    Re: Mobile Viking internet

    Oorspronkelijk geplaatst door Loodgieterke Bekijk bericht
    Hallo ik heb net een Mobil Viking internet oplaadkaart gekocht ik dacht Mmmm 2GB per maand kom ik met toe als ik naar zee ga maar ze werkt van gaan kanten ik heb samen met hun support mensen alles nagezien en na uren opzoeken noppes ik heb ook twee tabletten een 10 inch en een 7 en werkt in geen van beide maar eens de maand om dada geld dat je er hebt op gezet dus kwa werking is het zeker geen aanrader vind ik spijtig van het weg gegooid geld maja ppfff
    Dan is er iets duchtig mis (bij jou?). Mijn zoon heeft al jaren MV en heeft helemaal geen klachten. Support is zelfs heel goed te noemen (was een administratief probleem, geen technisch).

    1. heb je ontvangst?
    2. Zo nee, werkt het met een SIM van een andere provider wel?
    3. Zo nee, tablet problem, zo ja, zit het in de settings.

    Misschien staan je tablets ingesteld om 1 bepaalde provider te gebruiken. Laat zoeken naar GSM signalen en kijk of je keuze hebt.
    bye, Maurice
    https://on4bam.com/
    Nikon D7500

    Comment


    • #3
      Re: Mobile Viking internet

      Ik heb zelf ook MV. Werkt super op m'n LG en ook op de GSM van m'n echtgenote

      Comment


      • #4
        Re: Mobile Viking internet

        Mijn kinderen gebruiken dat allemaal, en die klagen helemaal niet.
        Data werkt perfect.

        Comment


        • #5
          Re: Mobile Viking internet

          Zelf ook nooit problemen gehad en uitstekende service voor een technisch probleem gehad;

          Comment


          • #6
            Re: Mobile Viking internet

            Ook hier zelden problemen, en als ze er zijn worden ze meestal keurig opgelost.
            Zowel de data-only in mijn iPad als de sim in mijn gsm.
            Ik durf te stellen dat MV een van de best bereikbare providers in dit land is wanneer je problemen hebt.

            Verder nog een tip: het gebruik van alinea's en leestekens komt de leesbaarheid van een tekst enkel ten goede.

            Comment


            • #7
              Re: Mobile Viking internet

              Hier ook uiterst tevreden van MV en hun service.
              @ Loodgieterke: de gratis bundel ben je na een maand wel kwijt, maar je centen niet.
              Die blijven tot ze opgebruikt zijn.

              Comment


              • #8
                Re: Mobile Viking internet

                Mobile Vikings gebruikt gewoon het Base netwerk. Die zitten dus op hogere frequenties dan Proxiemuis en Mobiester - wat maakt dat er eigenlijk meer antennes nodig zijn voor goeie ontvangst. Ken een aantal gebruikers - en zit zelf bij Base - maar ik ben immobiel.
                (lees: ik ben voor x€ per jaar - en surfen doe ik via de draad - bij een eu-verankerd bedrijf - uiteraard is alles pre-paid - zo weinig mogelijk verbindingen met m'n bankrekening!).
                Let op Base is nu Telenet - ook al zit Telenet nog even vast aan Mobistar - was't in 2016 of 2017 zal dat wellicht veranderen.

                Comment


                • #9
                  Re: Mobile Viking internet

                  Oorspronkelijk geplaatst door mutley69 Bekijk bericht
                  Die zitten dus op hogere frequenties dan Proxiemuis en Mobiester - wat maakt dat er eigenlijk meer antennes nodig zijn voor goeie ontvangst.

                  Je meent het...
                  bye, Maurice
                  https://on4bam.com/
                  Nikon D7500

                  Comment


                  • #10
                    Re: Mobile Viking internet

                    Loodgieterke,

                    Waar ergens aan de kust heb je problemen? Ik gebruik mijn IPad die op MV zit zonder probleem in Bredene, maar heb op Mariakerke, tussen de Elisabethlaan en de Mariakerkelaan (Oostende) ook quasi geen connectie. Op dezelfde plaats heb ik met mijn smartphone perfecte connectie, maar die zit op Proximus.

                    Ik herken het probleem.

                    Groeten,
                    Riho
                    Last edited by Riho; 3 mei 2015, 14:43.
                    Nikon Z6 II & D500 + Nikon 24-70mm + Nikon 28-300mm + Nikon 70-200mm 2.8 VRII + Sigma 180mm macro 1:1 f3.5 APO EX DG HSM + SB900
                    Drone piloot A2/A3 met DJI Mavic 2 Pro

                    Comment


                    • #11
                      Re: Mobile Viking internet

                      Oorspronkelijk geplaatst door Riho Bekijk bericht
                      Loodgieterke,

                      Waar ergens aan de kust heb je problemen?
                      Riho
                      Inderdaad, de "Belgische zee" is 67km... , en Loodgieterke, als je eens op ontdekking gaat naar , . en zo nog van die tekens op je toetsenbord, wordt je tekst heel wat leesbaarder voor de eventuele helper van dienst.
                      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                      Comment


                      • #12
                        Re: Mobile Viking internet

                        Als ik problemen zou hebben met loodgieterij, dan zou ik een loodgieter contacteren.
                        Als ik problemen zou hebben met MV, dan zou ik MV contacteren.

                        Wie anders kan u eventueel verder helpen om desnoods uw geld terug te krijgen (lees voor een volgende periode kunnen gebruiken)?
                        Als support er niet in slaagt u correct te helpen, dan zijn zij toch de enige die andere beslissingen kunnen nemen?

                        Is Base dan zo slecht aan de kust?
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

                        Comment


                        • #13
                          Re: Mobile Viking internet

                          Wel de support is er in geslaagd mij te helpen na 8 uur lang samen te hebben gewerkt het zat hem in de instellingen die ik had gevolgd op hun site maar blijkbaar is dat niet altijd het juiste na de wisseling van een shift kwam er een vrouw mij verder helpen die zegde ( kan je in je APN-instellingen het type toegangspunt eens veranderen in default? Dus internet veranderen in default en dit opslaan en nog eens proberen? ) en oeps alles werkte dus zeg niet te gouw het is weer een vrouw !!!!
                          Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

                          Comment


                          • #14
                            Re: Mobile Viking internet

                            Oorspronkelijk geplaatst door Loodgieterke Bekijk bericht
                            Wel de support is er in geslaagd mij te helpen na 8 uur lang samen te hebben gewerkt het zat hem in de instellingen die ik had gevolgd op hun site maar blijkbaar is dat niet altijd het juiste na de wisseling van een shift kwam er een vrouw mij verder helpen die zegde ( kan je in je APN-instellingen het type toegangspunt eens veranderen in default? Dus internet veranderen in default en dit opslaan en nog eens proberen? ) en oeps alles werkte dus zeg niet te gouw het is weer een vrouw !!!!
                            Voila... geen MV probleem maar PEBKAC
                            bye, Maurice
                            https://on4bam.com/
                            Nikon D7500

                            Comment


                            • #15
                              Re: Mobile Viking internet

                              Oorspronkelijk geplaatst door Loodgieterke Bekijk bericht
                              Wel, de support is er in geslaagd mij te helpen, na 8 uur lang samen te hebben gewerkt.
                              Het zat hem in de instellingen die ik had gevolgd op hun site, maar blijkbaar is dat niet altijd het juiste.
                              Na de wisseling van een shift kwam er een vrouw mij verder helpen, die zegde kan je in je APN-instellingen het type toegangspunt eens veranderen in default? Dus internet veranderen in default en dit opslaan en nog eens proberen?
                              En oeps alles werkte. Dus zeg niet te gouw het is weer een vrouw !!!!
                              Ziezo. Maar je hebt al ! en ? ontdekt, er is beterschap...
                              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                              Comment

                              Working...
                              X