Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2 camera's

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 2 camera's

    Hey!

    De festivals zitten er weer aan te komen, dus tijd om het digitale fotomateriaal weer eens uit de kast te halen.
    Vorige zomer had ik een black rapid harnas, voor 2 camera's aan te hangen.
    Dit vond ik niet zo prettig, aangezien de "hangende" camera veel te hard heen en weer bewoog bij het wandelen(zeker met een 70-200 aan).

    Ik heb wel eens iemand gezien met een soort "holster" die aan de riem hangt, zodat de camera daar kan in geklikt worden.
    Ik kan niet op de naam komen, maar iemand ervaring met zoiets?

    Thanks!
    J

  • #2
    Re: 2 camera's

    denk iets in de zin van een spyder holster? Je bedoelt toch het systeem dat in het statiefgat schroeft en dan in de plaat aan je riem klikt?
    A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

    Comment


    • #3
      Re: 2 camera's

      B-grip.

      Comment


      • #4
        Re: 2 camera's

        Oorspronkelijk geplaatst door unalom Bekijk bericht
        denk iets in de zin van een spyder holster? Je bedoelt toch het systeem dat in het statiefgat schroeft en dan in de plaat aan je riem klikt?
        Oorspronkelijk geplaatst door adrie Bekijk bericht
        Ja die bedoel ik!

        Iemand ervaring hiermee?

        Comment


        • #5
          Re: 2 camera's

          Al vaak zien gebruiken maar zelf niet
          A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

          Comment


          • #6
            Re: 2 camera's

            ik gebruik ook e BlackRapid Double, en ben daar zeer tevreden over. In het begin een beetje wennen (veel meer gewicht :-) Maar die slingerbewegingen, niet veel last van gehad.
            Maar je hebt ook de Yeti, waar het gewicht op 1 schouder hangt, en die is idd onhandig. Welke bedoelde je?
            ik probeer...
            mijn Fijsboecq en mijn flickr

            Comment


            • #7
              Re: 2 camera's

              Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
              ik gebruik ook e BlackRapid Double, en ben daar zeer tevreden over. In het begin een beetje wennen (veel meer gewicht :-) Maar die slingerbewegingen, niet veel last van gehad.
              Maar je hebt ook de Yeti, waar het gewicht op 1 schouder hangt, en die is idd onhandig. Welke bedoelde je?
              Ik heb de blackrapid double, dus links & rechts een camera.
              Vind ik echt super onhandig, maar das persoonlijk he

              Comment

              Working...
              X