Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vervelende reclame

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • vervelende reclame

    Telkens ik een pagina open langs internet krijg ik die irritante reclame op mijn scherm.
    Heb al alles geprobeerd maar helpt niet en weet iemand misschien hoe ik dat kan oplossen?

    Dank bij voorbaat

  • #2
    Re: vervelende reclame

    Heb al alles geprobeerd
    begin dan eerst maar eens met de opsomming van, dan weten "wij" in ieder geval waar "we" niet naar hoeven te verwijzen, omdat je het al afgewezen hebt.

    En als je zoekt hier op het forum dan verkrijg je ook de info waar je naar op zoek bent....

    Comment


    • #3
      Re: vervelende reclame

      AdBlock.

      Comment


      • #4
        Re: vervelende reclame

        Kaspersky heeft de laatste maand meer dan 22.000 banners tegen gehouden op mijn computer (vandaag al 28, en de pc staat nog niet zo lang aan).
        Misschien lost die ook jouw probleem op?

        Welk antivirus programma gebruik je?

        Het is ook mogelijk dat je ergens een programma mee binnen hebt gekregen dat voor die "irritante reclame" zorgt, dat heb ik op mijn vorige pc een keer gehad, ik heb toen de harde schijf geformatteerd en alles opnieuw geïnstalleerd om daar vanaf te geraken. Waarschijnlijk was er wel een andere oplossing om er vanaf te geraken, maar die kon ik niet zo snel vinden...
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

        Comment


        • #5
          Re: vervelende reclame

          Ik gebruik avast anti virus en adBlock ook al geprobeerd maar zonder resultaat

          Comment


          • #6
            Re: vervelende reclame

            Oorspronkelijk geplaatst door kylian Bekijk bericht
            Telkens ik een pagina open langs internet krijg ik die irritante reclame op mijn scherm.
            Heb al alles geprobeerd maar helpt niet en weet iemand misschien hoe ik dat kan oplossen?

            Dank bij voorbaat
            Wat staat er dan in je adresbalk ?

            Comment


            • #7
              Re: vervelende reclame

              Too much information, NOT

              OS? Browser? Waar zie je de reclame? Browser of pop-up?
              Freeware of Shareware geinstalleerd voor dit begon? P2P downloads gedaan?
              MBAM al geinstalleerd? Ad-Aware? Spybot S&D?
              bye, Maurice
              https://on4bam.com/
              Nikon D7500

              Comment

              Working...
              X