Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Interessante apps ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Interessante apps ?

    Heb dus mij keuze gemaakt en het is een iPad geworden.
    Knap toestelletje en razendsnel met een zeer mooi beeldscherm, wel spijtig dat het blinkend is ...
    Is het eigenlijk nodig om een screenprotector te gebruiken ? Wat is jullie ervaring ?

    Nu eigenlijk de vraag waarom ik dit topic geopend heb
    Welke vinden jullie interessante apps die je zeker op je tablet zou moeten hebben ?

    Al bedankt !

    Grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

  • #2
    Re: Interessante apps ?

    Ik gebruik nooit een screenprotector.

    Wat apps betreft: ik gebruik veel:
    - De Standaard & DS Avond (abonnement nodig)
    - TED, 9GAG, Twitter, Youtube, Speedtest, Tripadvisor, Yahoo Weer, Puzzel 2048 etc
    - Comicflow (strips lezen in CBR formaat)

    Ben ook benieuwd om te lezen wat anderen gebruiken.

    Comment


    • #3
      Re: Interessante apps ?

      Veel gebruikt bij mij is Evernote, soort zakboekje. Je kan notities maken en tags toekennen, alsook bestanden invoegen weblinks, ... je gebruikt het zoals je wilt. Handig is dat je het op je mac/pc kan zetten en dat mooi gesynchroniseerd wordt. Je kan ook gezamelijke notaboeken maken, ik heb er één met een collega om werkinfo te delen en één met mijn vriendin (o.a. boodschappenlijstje, want we weten nooit wie tijd gaat vinden om inkopen te doen :-).
      Handig ook voor to-do-lijstjes te maken.
      Heeft een beperkte layoutmogelijkheid (vet, cursief, lettergrootte,...) maar meer heb je niet nodig. Je kan nota's mailen vanuit het programma.

      Comment


      • #4
        Re: Interessante apps ?

        Lightroom, QR scanner, Loesje, Ifixit, Bancontact, De Lijn, Railtime, Mind the Gap, Metro, Wordpress, Tapatalk, WhatsApp, Facebook, Twitter, Flickr, Instagram, Tidesplanner, Clear Day, Cardiograph
        ...leeg...

        Comment


        • #5
          Re: Interessante apps ?

          Galileo: routeplanner
          gpx-routes importeren en opgenomen routes exporteren is kinderspel.

          Comment


          • #6
            Re: Interessante apps ?

            Alvast bedankt mensen !
            Er zitten inderdaad leuke apps tussen zo te lezen en te zien.

            Spijtig dat er niet meer mensen reageren, ik dacht dat dit wel interessant zou kunnen zijn voor iedereen met een tablet ....

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #7
              Re: Interessante apps ?

              Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
              Alvast bedankt mensen !
              Er zitten inderdaad leuke apps tussen zo te lezen en te zien.

              Spijtig dat er niet meer mensen reageren, ik dacht dat dit wel interessant zou kunnen zijn voor iedereen met een tablet ....

              grts
              Sieg
              Ik denk dat het komt door het feit dat apps voor de één interessant zijn en voor de ander niet.
              Ik heb hier al een paar keer een app gewoon aangekaart en/of info daaromtrent gevraagd, en dan wordt je door sommigen zelfs uitgelachen.
              Dan laat je het maar hé. Het zijn wel meestal dezelfden die uitlachen hoor. Echte kenners zeker, die weten wat iedereen wel of niet kan/wil gebruiken .

              Comment


              • #8
                Re: Interessante apps ?

                Intussen hebben velen al enkele jaren een tablet en volgens mij is er daarom minder nood om ervaringen uit te wisselen. Datzelfde geldt eigenlijk ook voor digitale fotografie.

                Flipboard is naast de browser mijn favoriete app. IKeePass houdt mijn paswoorden bij. Yelo Play is er voor het tv-programma.

                Een sreenprotector gebruik ik niet meer - je verliest toch wat scherpte daardoor en het scherm is echt wel krasbestendig.
                Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

                Comment

                Working...
                X