Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

waar koop je een toestel in duitsland?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • waar koop je een toestel in duitsland?

    hallo,

    ik zou graag de canon pro1 aanschaffen in duitsland, maar heb geen zin dat online te doen. Kunnen jullie fotowinkels aanraden waar de prijzen goedkoper zijn in vergelijking met hier en waar ze bereid zijn wat uitleg te geven, ook voor iemand die maar gebrekkig duits kan praten. Ik woon te Leuven, dus duitsland is nooit zo ver af.

    Dank bij voorbaat.

  • #2
    Een winkel : www.top-foto.de (of toch een van de...)

    Ingo (de eigenaar) spreek vloeiend nederlands, en het is ook een normale winkel. Prijzen en service zijn heel correct.

    Doe maar een search in de forums...veel mensen hebben bij hem gekocht (ik ook )
    Een fototoestel (van zwart plastiek :D)

    Comment


    • #3
      Je hebt ook nog www.ac-foto.com. Die hebben ook een gewone winkel, maar daar hanteren ze een iets andere (duurdere) prijs. Ac-foto is in Aken.

      Top-foto lijkt me in jouw geval de interessantste.

      In aken heb je ook nog Foto Priem. Nog altijd goede prijzen tov van de Belgische, maar iets duurder dan de vorige winkels.

      In Keulen heb je er meerdere, er is er in elk geval eentje net onder de Dom met een uitgebreide voorraad...

      Happy hunting.
      Canon 10D, glass, flashes & extra's
      Fuji S602Z & extra's
      www.CooMa.be BD0176BE

      Comment


      • #4
        wij gaan zaterdag voor de 2de maal in evenveel weken naar topfoto in düren. prima service, correcte prijzen
        il talento senza disciplina è come una macchina senza benzina
        Sport & Event Photography

        Comment


        • #5
          Originally posted by CooMa
          Je hebt ook nog www.ac-foto.com. Die hebben ook een gewone winkel, maar daar hanteren ze een iets andere (duurdere) prijs. Ac-foto is in Aken.



          @Cooma:

          Je bedoelt dat ze de bodies doorgaans duurder prijzen? De lenzen daarentegen ... daarvan heb ik er toch al een hele hoop gezien die bij top-foto duurder geprijsd staan ...
          Canon EOS 300V / EOS 10D - EF 28-90 DC II - EF 75-300 DC III - EF 24-85 USM

          Comment


          • #6
            Nee, ik bedoel dat de gewone winkel van AC-foto een iets duurdere prijs hanteert dan de internetprijzen...
            Je kunt daar trouwens ook niet bestellen via internet en afhalen in de winkel. Die houden ze netjes gescheiden...
            Canon 10D, glass, flashes & extra's
            Fuji S602Z & extra's
            www.CooMa.be BD0176BE

            Comment


            • #7
              Ik ben eens gaan neuzen op de website van www.top-foto.de.
              De prijs van een compactflashkaart van Sandisk 512 mb is daar 84,90 euro. Hier in België betaal je daar 150 euro voor.
              Kan dit of heb ik hier ergens iets over het hoofd gezien (snelheid of iets anders ?)

              Comment


              • #8
                Je moet in elk geval zorgen dat je naar hetzelfde model kijkt, ik vermoed dat je moet kijken naar de Ultra II en die kost 109,90- maar dat is nog altijd een stuk goedkoper dan in België
                Canon 10D, glass, flashes & extra's
                Fuji S602Z & extra's
                www.CooMa.be BD0176BE

                Comment


                • #9
                  dank allen voor de nuttige info. ik dank dat ik maar eens een tochtje naar Düren maak. Prettig om zo snel antwoorden te krijgen.

                  Comment


                  • #10
                    Een winkel : www.top-foto.de (of toch een van de...)
                    Ben er vandaag nog geweest,heb me een Canon eos 300D meegebracht!Fijn toestel
                    Vitarake


                    Canon Eos 300D + Tamron 28-300/3,5-6,3 AF XR Di LD Asph. (IF) Macro +Ridata pro 1Gig + Lowepro Nova 1

                    Comment


                    • #11
                      Topfoto in düren. Prima service en prijzen.
                      #Dyslexie#
                      Fotoacademie Amsterdam Digitaal

                      Canon 10D / Canon 420 EX Sigma 28-105 F2.8-4 /Sigma APO 70-200 F2.8 EX / 1GB IBM microdrive

                      Comment


                      • #12
                        http://www.fotokoch.org/index.shtml

                        De pro1 is hier nu in de aanbieding € 792,- en het is een heel betrouwbaar bedrijf, te vinden in Dusseldorf maar ze verzenden ook.


                        Groeten Omega.

                        www.digiwaart.nl

                        Comment

                        Working...
                        X