Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ifa

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ifa

    Hier was ik al even mee bezig ... denk dat ik hem nu goed heb. Of niet?



    EXIF: 1/125, f/11, 30mm

    Groetjes, Peter
    Sony A7RII - A7R - α900 - α700 // M 50 1.7 / ζ 70 2.8 / M 85 1.4G / CZ 135 1.8 / ζ 12-24 / M 17-35 3.5G / M 28-70 2.8G / S FE4/70-200 G OSS / Beercan / ζ 70-200 2.8 / ζ 150-500

  • #2
    Re: Ifa

    Lijkt wel een onmogelijke opdracht om commentaar bij te geven .... niemand?

    Comment


    • #3
      Re: Ifa

      Ik vind dit een mooi en krachtig beeld. Enkel haar benen vind ik jammer dat daar geen voeten te zien zijn ... zo lijken het stompjes,
      maar voor de rest zit de emotie en de sfeer van het beeld goed voor mij. maar ja wie ben ik ?

      Comment


      • #4
        Re: Ifa

        Ik vind het vooral slordig, sorry.

        Comment


        • #5
          Re: Ifa

          Ik volg Marco (Nim).
          Buiten de stompjes (maar da's een onoplettendheid waar je volgende keer zeker rekening mee kan houden) is er weinig over dit beeld te zeggen.
          Het is gewoon van een zeer goed niveau qua opbouw en sfeer.
          Dat het hier in het algemeen niet in de smaak zou vallen wist ik al op voorhand. Daarvoor is je beeld niet oubollig genoeg

          Grz. Peter
          www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

          Comment


          • #6
            Re: Ifa

            Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
            Ik vind het vooral slordig, sorry.
            Daar kan ik wel mee akkoord gaan. Het model is op een rare plek in de foto te vinden, de witte randen aan de foto weet ik niet of dat dat gewild is, ik vind het niet mooi. De achtergrond is ook niet verzorgd en de ondergrond vind ik ook te veel opvallen. De pose komt door alle deze kleine minpunten ook niet echt over.
            https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

            Comment

            Working...
            X