Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wit printen, het kan dan toch ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wit printen, het kan dan toch ...

    ziehier
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

  • #2
    Re: Wit printen, het kan dan toch ...

    Ongeveer 25 jaar geleden plaatsten we bij vragende klanten al witte toner in kopieermachines.
    Inderdaad kwam wit in de plaats van zwart en kon je uiteraard best niet op wit papier printen.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: Wit printen, het kan dan toch ...

      Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
      Ik bezoek reeds jaren de grafische beurs Sign2Com in Kortrijk, en bij mijn weten meen ik dat deze mogelijkheid
      daar reeds van in het begin te zien is geweest.

      Comment


      • #4
        Re: Wit printen, het kan dan toch ...

        Vraag ik mij af waarom er geen witte cartridges te koop zijn in de reguliere handel en dan gewoon in de plaats van de zwarte steken, ikzelf print soms op transparante vellen .
        """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
        George Orwell

        Comment


        • #5
          Re: Wit printen, het kan dan toch ...

          Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
          Vraag ik mij af waarom er geen witte cartridges te koop zijn in de reguliere handel en dan gewoon in de plaats van de zwarte steken, ikzelf print soms op transparante vellen .
          Niet zo simpel hé toerist, wat dan met de software van de printer zelf ? Die zou dan alles wat normaal zwart moet zijn wit gaan printen.

          De meeste printers zien de drager (papier) als wit en houden daar rekening mee vandaar profiel volgens het papier (kleur, absorptie enz.)
          Last edited by Guest42; 29 april 2015, 08:41.

          Comment


          • #6
            Re: Wit printen, het kan dan toch ...

            Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
            Niet zo simpel hé toerist, wat dan met de software van de printer zelf ? Die zou dan alles wat normaal zwart moet zijn wit gaan printen.
            Dat dacht ik dus hé, blijkbaar niet zo eenvoudig dus?
            Of manipuleren, je geeft een opdracht in om zwart te printen....maar er komt wit uit
            Last edited by toerist; 29 april 2015, 08:48.
            """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
            George Orwell

            Comment

            Working...
            X