Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Groentje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Groentje

    Nog eentje van eergisteren.
    groeten Luc.


    BD0407BE * Canon EOS 40D -Canon Eos 5D mkIV Camouflage -Luc David Photography

  • #2
    Re: Groentje

    Veel mooier dan de vorige.
    Genietbaar plaatje.

    Comment


    • #3
      Re: Groentje

      Heel mooi, ik vraag mij af waar die is genomen, want bij mezelf zie ik die niet voorbij fladderen.

      Comment


      • #4
        Re: Groentje

        Een beetje (veel) jaloers
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

        Comment


        • #5
          Re: Groentje

          Oorspronkelijk geplaatst door dwarsligger Bekijk bericht
          Heel mooi, ik vraag mij af waar die is genomen, want bij mezelf zie ik die niet voorbij fladderen.
          Was wel een eindje rijden maar wel de moeite waard, prachtige dag mooie omgeving om te verkennen.
          De Hatertse vennen liggen juist onder Nijmegen (NL), via waarnemingen.Be(Nl) had ik wel gezien dat deze daar voor kwamen en reeds vlogen na een uurtje of twee zoeken had ik ze gevonden, in totaal een 6 tal exemplaren gespot.
          Groeten Luc.
          BD0407BE * Canon EOS 40D -Canon Eos 5D mkIV Camouflage -Luc David Photography

          Comment


          • #6
            Re: Groentje

            Prachtig, is de rit waart geweest vind ik.

            Grt casie

            Comment


            • #7
              Re: Groentje

              Steekt goed af tegen de achtergrond!
              BD0681BE -
              Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

              Comment


              • #8
                Re: Groentje

                staat er mooi op
                hier weet ik ze ook op twee plekken zitten maar op de eerste heb ik ze nog niet gespot en de tweede ben ik nog niet geweest dit jaar zal wat voor half Mei zijn denk ik
                Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                Comment


                • #9
                  Re: Groentje

                  Staat er mooi op tegen die achtergrond.
                  Grt, Ingrid.
                  Ingrid Vekemans Photography
                  Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching
                  http://www.ingridvekemans.com

                  Comment

                  Working...
                  X