Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zoomit en Telenet herinneringskost

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zoomit en Telenet herinneringskost

    Een paar maanden geleden heb ik voor Zoomit gekozen voor het ontvangen en betalen van mijn Telenet fakturen. Bijgevolg ontvang ik geen papieren fakturen meer per post.
    Deze maand liep het ergens mis: op 9/4 en op 10/4 ontvang ik dezelfde mail met als titel " Document beschikbaar" en verwijzend naar de nieuwe faktuur met vervaldag 12/4 !!!
    (dergelijke mail komt normaliter bij elk nieuw document en 3 dagen voor vervaldatum).
    Aanvankelijk geen erg in gehad en betaald op 19/4, ben ik toch gaan neuzen op de website van Telenet en blijkt dat ik een herinneringsmail zal ontvangen.... en mij daarvoor 8 € zal aangerekend worden!!

    Voor hen die Zoomit gebruiken, wees dus op uw hoede.

  • #2
    Re: Zoomit en Telenet herinneringskost

    Dank u
    Ik gebruik het niet.
    Mijn facturen van Telenet krijg ik per gewone e-mail.
    (dus ook geen extra papier)
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #3
      Re: Zoomit en Telenet herinneringskost

      Ik ontvang ze via Doccle, dus ook geen extra papier.

      PS Gewoon melden bij Telenet en die 8 euro worden bij je volgende afrekening in mindering gebracht.

      Comment


      • #4
        Re: Zoomit en Telenet herinneringskost

        Als er "algemeen" met Zoomit iets fout loopt, dan weet de verzender van de factuur dat ook wel redelijk snel en als je snel betaalde, dan maken ze daar geen probleem van.
        Maar dat is dan weer het voordeel van een domiciliëring ... kan je niet vergeten. (Ja ik weet het nete)

        Die twee e-mails zijn vermoedelijk al de herinnering e-mails van Zoomit dat je dan ontvangen hebt.
        Mogelijks ging er ook gewoon iets fout met de aflevering van de eerste e-mail?

        Langs de andere kant, als je op 9/4 al door hebt dat je op 12/4 moet betalen, dan kan je moeilijk Telenet verwijten dat ze "eventueel" kosten zouden aanrekenen voor laattijdige betaling.
        Je weet anders ook goed vooraf op welke datum maandelijks je facturen betaald moeten zijn.

        Soit, met goede wil van beide kanten en een seintje aan Telenet kan je alvast veel voorkomen.
        Ik zou je toch aanraden niet op een bericht van Telenet te wachten, maar zelf contact opnemen en uitleggen wat er gebeurd is.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #5
          Re: Zoomit en Telenet herinneringskost

          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Als er "algemeen" met Zoomit iets fout loopt, dan weet de verzender van de factuur dat ook wel redelijk snel ....
          Dat bleek idd zo te zijn, vertelden ze me bij Telenet toen ik ze belde.

          Comment

          Working...
          X