Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De zoveelste "welke moet ik kiezen" thread...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • De zoveelste "welke moet ik kiezen" thread...

    tja, exuses daarvoor

    Een collega wilt zich binnenkort zijn eerste digitaal cameraatje aanschaffen.
    Hij heeft zijn oog laten vallen op de Sony DSC-P120 en de Canon Powershot A80.
    Nuja, ik heb zelf een a80 dus ben ik niet meer objectief en voor de rest ben ik zelf nog te veel beginner om hem iets aan te durven raden.
    Hij kan de Sony kopen aan €489 en de Canon aan €379. Het zou vooral moeten dienen voor vakantiefoto's en familiekiekjes. Voor de rest heeft hij ook nog geen ervaring met fotografie.

    Alvast bedankt...
    Groetjes,
    Dominic

  • #2
    Ik zou voor de Canon gaan.
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #3
      Ik zou ook zeker voor de Canon gaan, de A80 staat bekend als een hele goede consumer in haar prijsklasse
      "Canon Powershot G5 + 1Gig Microdrive"

      Comment


      • #4
        Al gedacht aan de Canon Powerhot G3. Dit is wel een toestel van 2003, maar is nu te verkrijgen in PHOTO HALL aan € 399 (eergisteren in Hasselt nog 1 toestel).
        Ik ben zelf sinds 1 jaar gebruiker van de G3 (toen gekocht aan meer dan € 600 !!) en heb er nog geen ogenblik spijt van.

        Comment

        Working...
        X