Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Android 5 datavreter ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Android 5 datavreter ?

    Heb nu zo'n 2 maand geleden de update gedaan van Android Kitkat naar Lollipop.
    De tweede maand op rij krijg ik een bericht van Proximus dat m'n datalimiet bijna bereikt is, telkens halverwege mijn aanrekeningsperiode.

    Is een Motorola Moto G 1st gen. Heb een Proximus Smart 15 abo met 1Gb data. Mijn nieuwe periode is beginnen lopen vanaf 28 maart, we zijn nu 16 april en ik heb al meer dan 900Mb verbruikt.

    Nog iemand het probleem ? Gebruikt Lollipop op de achtergrond soms meer data ? Heb al gekeken in de instellingen, maar niets speciaals gevonden...
    Panasonic Lumix FZ2000

  • #2
    Re: Android 5 datavreter ?

    Automatische updates die uitgevoerd worden?
    Je kan toch perfect zien welke apps data verbruiken en hoeveel? Zo niet, er is een app voor
    bye, Maurice
    https://on4bam.com/
    Nikon D7500

    Comment


    • #3
      Re: Android 5 datavreter ?

      Volgens de verbruikmeter op de telefoon zelf heb ik ook dezelfde periode ingesteld en zit ik nog niet aan 600Mb (er staat wel wij dat de metingen van de operator en die van de foon kunnen verschillen)...
      Panasonic Lumix FZ2000

      Comment


      • #4
        Re: Android 5 datavreter ?

        Kijk eens wat elke app verbruikt heeft.
        Mocht dat op jouw versie niet mogelijk zijn installeer dan bv. My Data Manager Die laat toe van elke app apart het verbruik te zien. Misschien draait er wel iets op de achtergrond dat continue data up/download.
        bye, Maurice
        https://on4bam.com/
        Nikon D7500

        Comment


        • #5
          Re: Android 5 datavreter ?

          Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
          Kijk eens wat elke app verbruikt heeft.
          Mocht dat op jouw versie niet mogelijk zijn installeer dan bv. My Data Manager Die laat toe van elke app apart het verbruik te zien. Misschien draait er wel iets op de achtergrond dat continue data up/download.
          Ik zie bij data usage wat elke app afzonderlijk heeft verbruikt. En zo kom ik inderdaad aan nog geen 600Mb, terwijl Proximus beweert dat ik de 920Mb al overschreden heb in dezelfde periode (28 maart tot 16 april).
          Ga eens proberen met die app...
          Panasonic Lumix FZ2000

          Comment


          • #6
            Re: Android 5 datavreter ?

            Super app !
            Maarre... niet meer nodig. Wanneer ik in de app MyProximus kijk, komt m'n verbruik sinds 28 maart ongeveer overeen met wat de foon zegt. Dus die SMS van Proximus zal ergens abuis zijn...
            Panasonic Lumix FZ2000

            Comment

            Working...
            X