Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gewone teek

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gewone teek

    In aanval modus, dit keer was ik ze te snel af omdat ik ze aan het fotograferen was.
    De vorige drie keer dit jaar alleen al net niet!





    Bedankt voor het kijken,
    Eric
    Last edited by extrazone; 16 april 2015, 08:42. Reden: Foutieve naamgeving

  • #2
    Re: Gewone teek

    196x bekeken en geen reacties, is er hier een reden voor?
    Als deze niet goed genoeg is voor Schowcase dan weet ik genoeg.

    Groeten,
    Eric

    Comment


    • #3
      Re: Gewone teek

      Ik ben bang dat je inderdaad wat kritischer op je eigen beeld(en) mag zijn alvorens ze ter publicatie aan te bieden.

      Alles wat je van een "basis" detail / close up mag verwachten zit er niet in.

      Comment


      • #4
        Re: Gewone teek

        Intussen 207x

        Maatstaf 3/1 is volgens is mij geen close-up, maar ja wie ben ik. Details, je ziet de haartjes op de poten van een beestje van nog geen 2 mm.
        Diagonale compositie waar vele alleen maar wat over gehoord hebben, beweging in beeld zetten.
        Dit is het eerste insect dat maar me toe kwam in plaats van weg te kruipen. En kijk naar de loop/vlucht ruimte.
        Handmatige instellingen, handmatig WB, lange sluitertijd en flitslicht om de beweging vast te leggen.

        Ik denk dat jij er niet veel van begrijpt.

        Comment


        • #5
          Re: Gewone teek

          tja, ik denk dat deze niet zo aanspreekt vanwege de wat drukkere achtergrond, wat voor mij niet altijd een probleem hoeft te zijn.
          Zelf vind ik het wazige voorpootje een beetje de aandacht weghalen. ook zou ik aan de onderzijde nog wat croppen zodat het blaadje waar het beestje op zit rechtsonder in het hoekje uitkomt
          Verder mijn petje af dat je er een foto van gemaakt hebt

          Comment

          Working...
          X