Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mel




    Mvg

    J

  • #2
    Re: Mel

    Vergis ik me, of zie ik toch uitgebeten stukken Jeannot? Maar de hond krijgt een duimpje!
    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

    Comment


    • #3
      Re: Mel

      Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
      Vergis ik me, of zie ik toch uitgebeten stukken Jeannot? Maar de hond krijgt een duimpje!
      Nope je vergist je niet Henk

      Comment


      • #4
        Re: Mel

        Ik vind het best een mooie plaat.
        Pose, setting passen mooi.

        De uitbrandertjes... tsja...
        Uitbijters zondig ik me ook wel eens aan, maar als je dan een mooie plaat hebt is het zonde em weg te smijten.
        Ik weet het wel, normaal moet je meten en zo, blablaa,... maar ik laat mijn lichtmeter meer thuis dan dat ik hem gebruik.
        Een professioneel klant zal daar wel geen boodschap aan hebben natuurlijk, dan is het niet van willen maar van moeten meten.

        Comment


        • #5
          Re: Mel

          Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
          Ik vind het best een mooie plaat.
          Pose, setting passen mooi.

          De uitbrandertjes... tsja...
          Uitbijters zondig ik me ook wel eens aan, maar als je dan een mooie plaat hebt is het zonde em weg te smijten.
          Ik weet het wel, normaal moet je meten en zo, blablaa,... maar ik laat mijn lichtmeter meer thuis dan dat ik hem gebruik.
          Een professioneel klant zal daar wel geen boodschap aan hebben natuurlijk, dan is het niet van willen maar van moeten meten.
          ik volg. en zeker dat van die lichtmeter knappe hond
          A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

          Comment


          • #6
            Re: Mel

            Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
            Ik weet het wel, normaal moet je meten en zo, blablaa,... maar ik laat mijn lichtmeter meer thuis dan dat ik hem gebruik.
            Een professioneel klant zal daar wel geen boodschap aan hebben natuurlijk, dan is het niet van willen maar van moeten meten.
            Ik meet altijd. En het is niet van te moeten, het is omdat ik dat zo wil.
            Meten kost namelijk niet veel tijd.
            Dus vind ik de opmerking degenerend overkomen. (zeker met de bla bla bij).
            Als het allemaal toch niet belangrijk is, waarom neem je dan tijd om scherp te stellen ? Da's toch ook niet belangrijk....

            Wat betreft deze plaat : ik hou normaal heel veel van het werk van Jeannot en denk dat hij dat ook wel weet.
            Maar deze prent vind ik beneden zijn normale niveau.
            En dan heb ik het niet over uitgebrande partijen (so what), maar wel over de beeldopbouw, het licht en de blik (dus aansturing) van het model.

            Maar goed, ik weet (en iedereen weet) dat J. een supergoeie fotograaf is...
            www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

            Comment


            • #7
              Re: Mel

              Als ik bijna altijd kleur voorop stel, denk ik dat deze beter in grijswaarde zou zijn. De hond zou dan wel van zijn mooie vacht moeten inboeten.

              Comment


              • #8
                Re: Mel

                Ik zal nog eens iets meer zeggen zelfs
                deze is totaal niet scherp

                Comment


                • #9
                  Re: Mel

                  Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
                  Ik zal nog eens iets meer zeggen zelfs
                  deze is totaal niet scherp


                  grtz

                  Nathan
                  www.lensculture.com/nathan-verstraete

                  Comment

                  Working...
                  X