Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zeelandbrug

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zeelandbrug

    Zeelandbrug eens van de andere kant.

    Grts S.




  • #2
    Re: Zeelandbrug

    Fraai compo, sluitertijd en prachtig kleurverloop. Mede door dat kleurverloop lijkt de brug in het niets te verdwijnen.
    Wat vertekening te zien, maar uit ervaring weet ik dat het bijna niet te vermijden is. Zeker niet met 18mm.
    (je was ± 5km van een gratis bakje koffie)
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

    Comment


    • #3
      Re: Zeelandbrug

      Het kleurverloop is hier zeker heel erg goed
      http://www.smuttynose.nl

      Comment


      • #4
        Re: Zeelandbrug

        Werk van een hoog niveau.
        vriendelijke groeten, Helen
        Updated WWW.HELENICA.NL
        ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

        Comment


        • #5
          Re: Zeelandbrug

          De zoveelste, denk ik spontaan bij het lezen van de titel, toch komen kijken en geen spijt van, deze is de betere van wat ik er reeds van gezien heb.
          ...leeg...

          Comment


          • #6
            Re: Zeelandbrug

            Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
            De zoveelste, denk ik spontaan bij het lezen van de titel, toch komen kijken en geen spijt van, deze is de betere van wat ik er reeds van gezien heb.
            Het enige wat me een beetje stoort is de piloon links waar de hooglichten wat getemperd mochten worden, mijn oog wordt steeds naar die "witte vlek" getrokken. Verder heel fraaie compo en prachtig kleurverloop.
            "I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)

            Comment


            • #7
              Re: Zeelandbrug

              Le dégradé, of het kleurenverloop is niet zo evident om vast te leggen, het printen of afdrukken ervan nog moeilijker. Hier op de foto met lichte en zachte kleuren is toch de perfectie.

              Comment

              Working...
              X