Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Na de crash

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Na de crash

    In 1973 moest een Amerikaanse DC-3 noodlanden op IJsland. Het wrak ligt nog altijd in de troosteloze, eenzame en koude woestijn van de Solheimasandur aan de IJslandse zuidkust.


    Last edited by AndyDi; 20 april 2015, 18:28. Reden: Plekje verwijderd na een hint van bulke41

  • #2
    Re: Na de crash

    welke beeldhoeek heb je hier gebruikt?
    voor mij lijkt het dat als je iets dichter gestapt was en met een breedhoek deze foto
    had genomen, deze ook spannender zou zijn....
    wel een intrigerend beeld
    ps:sensor of lensvlek te zien linksboven, en hier mag je op 1025pixels op de langste kant posten, nu is ie beetje klein....
    portfolio en workshops:
    https://www.bennybulke.com/

    Comment


    • #3
      Re: Na de crash

      Hoe gênant dat ik over dit vlekje had heen gekeken. Ik hoop dat het OK is om het beeld te vervangen, met de juiste credentials...

      Dit is genomen met een 50 mm Planar op full frame, dus 'normale' hoek. Ik ben toen wel ook met een bredehoeklens (18 mm) rond dit vliegtuig gegaan, daar kan ik misschien eens in een andere thread iets van tonen.

      In deze foto wou ik de ruwheid en leegte van het landschap laten voelen. Een bredehoeklens had de bergen hier naar mijn smaak wat te klein en onopvallend gemaakt. Ik wou de details aan de bergen zeker niet verliezen om duidelijk te maken: ook die zijn ruw en leeg. Een door en door oncomfortabele situatie voor de mensen die dat toen moesten meemaken.

      Comment

      Working...
      X