Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nog altijd bezig met newborn...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nog altijd bezig met newborn...

    Hey folks!
    Long time no see...

    Ik kom hier nog eens een foto posten, op aanraden van...
    Ik heb echt drukke tijden achter de rug en een bloeiende newborn-carričre voor ogen, dus het spijt mij dat ik zo goed als niet in andere mapjes reageer.

    Maar wilde nog graag eens iets delen en hopelijk kunnen jullie er van genieten.

    Groetjes, en hopelijk met iedereen nog alles dik ok!




    Ik denk de foto hier mooier wordt afgebeeld? Sukkel beetje naar het zo klein en scherp maken.
    Last edited by jill.tje; 11 april 2015, 17:58.
    facebook
    Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

  • #2
    Re: Nog altijd bezig met newborn...

    Ja, dat is gewoonweg superlief. Mooie diepte-scherpte en zuivere kleurtjes. Mooi!
    Iedereen is mooi!
    Bart
    www.bartboodtsphotography.com

    Comment


    • #3
      Re: Nog altijd bezig met newborn...

      Super gewoon.
      Je hebt het echt onder de knie. Kleurtjes zijn zalig. Vooral de algehele toning is aangenaam. En de baby ook heel mooi van huidkleurtjes (wat niet altijd evident is)
      Je props zijn ook top.

      Net nog even op je fb geweest en ik heb gemerkt dat je je zeker creatief laat gaan om de babys in de meest onmogelijke posities te wringen
      Zeer mooi.

      Comment


      • #4
        Re: Nog altijd bezig met newborn...

        Heel mooi Jill, goed om nog eens iets van je te zien.
        Mvg,
        Eddy
        Smaken verschillen

        Comment


        • #5
          Re: Nog altijd bezig met newborn...

          Dank je wel iedereen !!
          Huidbewerking is inderdaad niet makkelijk bij baby's en samen met stijl zoeken, de langste weg geweest.

          Xafke, die poses zijn echt allemaal tot in de puntjes uitgewerkt steeds, wringen is gelukkig niet nodig. Maar ben wel erg zindelijk.
          facebook
          Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

          Comment


          • #6
            Re: Nog altijd bezig met newborn...

            Prachtig gedaan.

            Comment


            • #7
              Re: Nog altijd bezig met newborn...

              top, leuk nog eens iets van jou hier te zien verschijnen
              A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

              Comment


              • #8
                Re: Nog altijd bezig met newborn...

                mooie


                gtrz nathan
                www.lensculture.com/nathan-verstraete

                Comment


                • #9
                  Re: Nog altijd bezig met newborn...

                  Thanks!
                  facebook
                  Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nog altijd bezig met newborn...

                    Heel mooi!


                    Kan je iets meer vertellen over hoe je te werk gegaan bent?

                    - welk diafragma en brandpuntsafstand
                    - nabewerking voor de huid
                    - hoe krijg je zo'n zacht licht?

                    Ik ben vorige maand terug vader geworden en heb dit ook al geprobeerd. Doch met slecht resultaat.
                    Bovenstaande vragen zouden me zeker verder helpen.
                    Vooral de huid kreeg ik niet goed en het licht was telkens te hard. Zowel met flitsparaplu als met natuurlijk licht.

                    Alvast bedankt voor je reply
                    nikon D700, nikor 24-70 f2.8, 16-35 f4, 50 f1.4 , 35-135 f3.5-4.5

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nog altijd bezig met newborn...

                      Super cute en mooi Jill !
                      Oefening baart kunst :-)

                      Grtn Thierry

                      Comment


                      • #12
                        Re: Nog altijd bezig met newborn...

                        Dank je Thierry en geneve.

                        Geneve, ik ben wel benieuwd naar een foto van je, maar je moet weten dat newbornfotografie echt wel iets apart is. (Zoals vele andere takken bv, huwelijk, daar waag ik mij niet aan. )
                        Deze foto:
                        f2.8 (Ik werk met de sigma art 35 mm f1.4)
                        1/160
                        iso 200

                        Ik had geluk met dit licht, had een zeer grote ruit aan de linkervoorkant van de baby, maar het was zo'n dag dat de hemel wit ziet en de lucht echt superfel is. Ik ben dus 2 meter van de ruit weggegaan.
                        Ik werk altijd alleen met het licht dat door de ramen komt. Het liefst heb ik zo'n voilegordijn voor het raam, om mijn licht zachter te maken. Maar dat heb ik niet bij iedereen, bij deze baby ook niet, daarom van het raam weggegaan...

                        Ik werk mijn foto's na met presets (voor in ACR) en kleine actions en fades die ik kocht van Amerikaanse fotografen die ook in deze stijl fotograferen. (Want als je bv met een wit doek werkt, en met flits, zullen deze bewerkingtools niet de juiste richting uitgaan. Ze passen op mijn foto's omdat ik net als hen (velen van USA dus) ook werk met houten planken, wol, patchwork, aardetinten... Enz.
                        Huidbewerking is een proces die 2 jaar geduurd heeft en die nog niet ŕltijd even vlot loopt, babyhuid is echt moeilijk soms.

                        Proficiat trouwens, hoop je toch enigszins een beetje van dienst geweest ben.

                        Jill.
                        facebook
                        Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Nog altijd bezig met newborn...

                          Een ander methode is de baby eerst koken zoals Piet dat doet met kreeft
                          Grapje e ...

                          Bedankt voor de info Jill.

                          Comment

                          Working...
                          X