Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

aankoop toestel in duitsland

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • aankoop toestel in duitsland

    Ik ben in het bezit van de canon powershot A 80. Een prima toestel en ben er wreed content van.Na het zien van de goede kwaliteit van het toestel wil mijn vader ook dit toestel kopen.Ik heb hem de raad gegeven om het te gaan kopen in Duitsland daar het veel goedkoper is dan hier in Belgie.Maar hij is een beetje bang als er b.v. iets stuk is aan het toestel wat hij er dan mee moet aanvangen.Kan hij het toestel dan binnen brengen bij de fotoboer hier op de hoek ? Wie van jullie overtuigd mijn vader om naar Germany te gaan .En zijn er nog andere winkels dan top - foto ?

  • #2
    Geen probleem: er zit op een 'Duits' toestel Europese garantie, dus elke lokale Canon-dealer zal het toestel aanvaarden en opsturen naar Canon voor herstelling.

    Een andere fotowinkel met goede reputatie is www.ac-foto.de, maar andere BDers kunnen ongetwijfeld meer adressen geven.
    EOS 80D

    Comment


    • #3
      of http://www.fotokoch.org/index.shtml 319€ voor de a80

      daar heb ik de laatste keer besteld

      Greetz

      Sam Jae

      Comment


      • #4
        Just my 2 €c:

        Beste prijzen heb ik gevonden bij http://www.media-electronic.de . Al verschillende keren besteld en steeds goede service.

        Tamron lenzen heb ik ook al gekocht bij http://www.ac-foto.de . Heel tevreden van de service daar. Ik had één van de lenzen teruggestuurd omdat ik dacht dat er iets mis mee was (stofjes op het beeld en ik dacht stof gezien te hebben in de lens). Uiteindelijk was de lens OK en was het een stommiteit van mezelf maar toch hebben ze de lens geruild voor een andere.
        Canon EOS 5D

        Comment


        • #5
          Ik heb er zelf nog niet besteld, maar al veel goeds van gehoord:
          www.isarfoto.de

          Comment


          • #6
            Originally posted by nic
            Ik ben in het bezit van de canon powershot A 80. Een prima toestel en ben er wreed content van.Na het zien van de goede kwaliteit van het toestel wil mijn vader ook dit toestel kopen.Ik heb hem de raad gegeven om het te gaan kopen in Duitsland daar het veel goedkoper is dan hier in Belgie.Maar hij is een beetje bang als er b.v. iets stuk is aan het toestel wat hij er dan mee moet aanvangen.Kan hij het toestel dan binnen brengen bij de fotoboer hier op de hoek ? Wie van jullie overtuigd mijn vader om naar Germany te gaan .En zijn er nog andere winkels dan top - foto ?



            Als er iets stuk is ... ja dan ...

            Ikzelf heb m'n 10D ook in Duitsland besteld ... maar 'ALS er iets stuk is' vrees ik dat mij dit een tripje naar Düren zal opleveren ... Jonges ik mag er niet aan denken ... het idee dat dit bij herstellingen met de post overal naartoe gestuurd wordt ... we hebben het hier over toestelletjes van soms wel duizenden euros ... Ik weet wat voor waarde ik in mijn wagen vervoer als ik het eigenhandig in Düren ga afleveren ... maar weten die mannen van EMS of UPS of wat dan ook wat er in die pakjes steekt?


            Enja, OOOOJAA ... Europese garantie... yep die geldt overal ... maar ik zou toch maar met een klein hartje m'n 10D bij de lokale fotograaf binnenbrengen hoor (ten ander dat ik ook ooit bij hem informeerde naar de prijs van een 10D ... maar véééél te duur, dus ... die zal me graag zien komen)

            Nee, alles bij mekaar ... kopen in Duitsland is okee als je wat euros kan besparen én als je een wegpiraat bent ... én naar Duitsland wil rijden om je toestel binnen te doen.

            Voor mezelf zou ik 't nie meer doen, ten ander de prijzen bij Foto-rembrandt ook gunstig zijn (en 't is en blijft dichter bij huis) ... En de Nikon D100 aan dezelfde prijs staat nu als ik betaald heb voor m'n 10D.

            't is ook een mentale kwestie ... voor mij heeft het ook wat remmingen in m'n doen en laten met m'n camera ... want ojee als er wat stuk gaat dan moet ik naar Duitsland ... had ik 't ergens dichter bij huis aangeschaft voor een goed prijsje dan zou ik 't met een wat geruster gemoed overal naartoe durven nemen.
            Canon EOS 300V / EOS 10D - EF 28-90 DC II - EF 75-300 DC III - EF 24-85 USM

            Comment


            • #7
              Originally posted by nic
              Ik ben in het bezit van de canon powershot A 80. Een prima toestel en ben er wreed content van.Na het zien van de goede kwaliteit van het toestel wil mijn vader ook dit toestel kopen.Ik heb hem de raad gegeven om het te gaan kopen in Duitsland daar het veel goedkoper is dan hier in Belgie.Maar hij is een beetje bang als er b.v. iets stuk is aan het toestel wat hij er dan mee moet aanvangen.Kan hij het toestel dan binnen brengen bij de fotoboer hier op de hoek ? Wie van jullie overtuigd mijn vader om naar Germany te gaan .En zijn er nog andere winkels dan top - foto ?
              Ha deze winkel is naast uw deur www.sdcard.be en is zo goedkoop als duitsland en een zeer goede service om niet te moeten zeggen de beste
              Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

              Comment


              • #8
                Originally posted by backing_vocal
                [br ... kopen in Duitsland is okee als je wat euros kan besparen én als je een wegpiraat bent ... én naar Duitsland wil rijden om je toestel binnen te doen.

                ....ten ander de prijzen bij Foto-rembrandt ook gunstig zijn (en 't is en blijft dichter bij huis) ...
                Rembrandt is voor mij verder weg dan naar Ingo rijden

                Comment


                • #9
                  Originally posted by pcwiet
                  Originally posted by backing_vocal
                  [br ... kopen in Duitsland is okee als je wat euros kan besparen én als je een wegpiraat bent ... én naar Duitsland wil rijden om je toestel binnen te doen.

                  ....ten ander de prijzen bij Foto-rembrandt ook gunstig zijn (en 't is en blijft dichter bij huis) ...
                  Rembrandt is voor mij verder weg dan naar Ingo rijden
                  @PCwiet

                  ... Das misschien ook de enige reden waarom ik naar de Limburg zou verhuizen
                  Canon EOS 300V / EOS 10D - EF 28-90 DC II - EF 75-300 DC III - EF 24-85 USM

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Loodgieterke

                    Ha deze winkel is naast uw deur www.sdcard.be en is zo goedkoop als duitsland en een zeer goede service om niet te moeten zeggen de beste
                    Die powershot a85 vind ik daar anders nogal aan de dure kant.

                    Ik heb mijn a80 bij www.digitalo.de besteld. Na 3 dagen thuis geleverd en europese garantie. En mooie prijzen ook...
                    Groetjes,
                    Dominic

                    Comment

                    Working...
                    X