Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kan Sonos een oude receiver/cd-speler met 4 boxen vervangen ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kan Sonos een oude receiver/cd-speler met 4 boxen vervangen ?

    Graag zou ik mijn oude hifi-installatie vervangen door een compact draadloos systeem. Bose klinkt veel te duur ...
    Sonos lijkt iets milder.
    Bedoeling is een radio te hebben en een cd-speler en een 3 of 4 - tal luidsprekers.
    Het is niet de bedoeling om muziek vanuit iphone/smartph/... muziek af te spelen.

    Kan dit met die Sonos 1/2/3/4/5...... toestellen ?
    Bedoeling is om een beetje gewapend te zijn bij een winkel-bezoek straks.

    Misschien dat iemand hier daar wat freak van is en een eerste inlichting kan geven.

    Of bestaat er iets beters ? Iets draadloos ?

    Dank alvast !!
    Nikon D7000/16-85mm / 70-300mm / 50 mm f1.8 / 85 mm f1.8 / Tamron 70-200 f2.8 / SB600

  • #2
    Re: Kan Sonos een oude receiver/cd-speler met 4 boxen vervangen ?

    Oorspronkelijk geplaatst door Reginald Dwight Bekijk bericht
    Graag zou ik mijn oude hifi-installatie vervangen door een compact draadloos systeem. Bose klinkt veel te duur ...
    Sonos lijkt iets milder.
    Bedoeling is een radio te hebben en een cd-speler en een 3 of 4 - tal luidsprekers.
    Het is niet de bedoeling om muziek vanuit iphone/smartph/... muziek af te spelen.

    Kan dit met die Sonos 1/2/3/4/5...... toestellen ?
    Bedoeling is om een beetje gewapend te zijn bij een winkel-bezoek straks.

    Misschien dat iemand hier daar wat freak van is en een eerste inlichting kan geven.

    Of bestaat er iets beters ? Iets draadloos ?

    Dank alvast !!
    Sonos heeft geen CD-speler, je kan wel eentje aansluiten...
    In principe zijn die Sonos dingen echt bedoeld om helemaal draadloos te werken en dus de muziek via internet of je lokaal wifi netwerk af te spelen.

    Bose zou ik ook links laten liggen, niet wegens de prijs, maar de kwaliteit.
    Groeten,

    Polleke

    Comment


    • #3
      Re: Kan Sonos een oude receiver/cd-speler met 4 boxen vervangen ?

      Ik ben zelf overgestapt van een stokoude pioneer hifiketen met 2 boxen naar een draadloos systeem van Sonos.
      Momenteel heb ik slechts 1 play:5.
      De bedoeling is wel om mijn systeem op korte termijn uit te breiden met een tweede play:5 en met 2 play:1.
      Ik had een grote collectie cd's die nu werkloos in de kast staat. Ik kocht speciaal de play:5 om eventueel een cd speler te kunnen aansluiten.
      Ondertussen heb ik deezer ontdekt en ik heb totaal geen behoefte meer aan een cd speler of aan cd's...
      De play:5 zorgt voor een fantastisch kamervullend geluid (zoals dit aangeprezen wordt in de reviews en de reclame) in mijn leefruimte (ongeveer 5 op 8 meter). De tweede play:5 is niet echt nodig maar ik hoop een groter stereo effect te verkrijgen alhoewel het nu al voldoende is...

      Groeten, elo

      Comment

      Working...
      X