Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kitlens D70

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kitlens D70

    Ik lees hier regelmatig slechte kritieken voor deze lens;
    wat is er verkeerd mee ?
    Canikon 40D - D200, D300

  • #2
    Originally posted by mexicano
    Ik lees hier regelmatig slechte kritieken voor deze lens;
    wat is er verkeerd mee ?
    Hier? Ik heb hier nog geen slechte kritieken over deze lens gelezen. Goede en snelle lens die normaal veel meer zou kosten.
    Gallery: http://www.fotogallerij.be

    Comment


    • #3
      Ja, de teneur lijkt me over 't algemeen toch zeer positief
      tov deze lens. Goede prijs/kwaliteit-verhouding, ben er heel tevreden over.
      D7000 en wat glas

      Comment


      • #4
        Ligt er aan welke kitlens. De 18-70 DX voldoet, bij mij tenminste, tot volle tevredenheid.
        Over de door sommige aanbieders zelf samengestelde (verschillende) kits, hoor ik ook wel eens andere geluiden. Samengesteld i.v.m. de slecht te verkrijgen 18-70 DX.

        Mijn advies, gaan voor die D70 met 18-70 DX.
        NIKON D90 | Sigma 17-50 f2.8 OS | Nikkor 50 f1.8 | Sigma AF 70-300 APO Super Macro II | Nikon MB-D80 |Nikon SB600| Sony DSC-HX60V | MeFoto A1350 | http://www.parijsmijnstad.nl

        Comment


        • #5
          Originally posted by Chris 56
          Ligt er aan welke kitlens. De 18-70 DX voldoet, bij mij tenminste, tot volle tevredenheid.
          Over de door sommige aanbieders zelf samengestelde (verschillende) kits, hoor ik ook wel eens andere geluiden. Samengesteld i.v.m. de slecht te verkrijgen 18-70 DX.

          Mijn advies, gaan voor die D70 met 18-70 DX.
          idd, en zowat de enige met nog wat groothoek.

          Comment


          • #6
            Originally posted by mexicano
            Ik lees hier regelmatig slechte kritieken voor deze lens;
            wat is er verkeerd mee ?
            kitlens = welke lens ??

            De meest gekende is de 18-70 DX lens, maar er is een een 28-80 kitlens.
            En verder genoeg winkels die zelf een body verkopen met een door hunzelf geselecteerde "kit"lens welke dus van winkel tot winkel kan afhangen....
            Even verduidelijken welke lens je exact bedoelt.

            Persoonlijk vind ik de 18-70 zeker geen slechte lens hoor. OK, het is geen F/2.8 lens maar verder is de beeldkwaliteit echt wel goed, autofocus werkt prima, zeer snel en geruisloos....
            Nikon D7000 * Nikon AF-S 18-200 IF-ED VR DX * Nikon SB-600 Flitser * Nog wa frutsel

            Comment

            Working...
            X