Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oostende: Vissershulde Paasmaandag 2015

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Oostende: Vissershulde Paasmaandag 2015

    Vandaag 6 April 2015, Paasmaandag.
    Ik maak een wandeling langs het strand en plots stond ik op de eerste rij van een herdenkingsmoment voor de vissers.
    De harmonie hoorde ik al van ver afkomen, de bloemenkransen lagen al klaar en alles stond perfect klaar voor deze huldiging.
    Gezagsdragers, vertegenwoordigers van alles wat van kortbij of veraf met Oostende en de vissers te maken had alsook ouders en familie van vermiste of op zee gestorven vissers waren erbij.
    De jonge zeekadetten (of hoe ze die jonge kerels noemen) waren er ook bij om de kransen een voor een naar voor te brengen.
    Dit alles ondersteund door treurmuziek van de harmonie.
    Of de reeks volledig is kan ik zeggen nee, want ik heb enkel het randgebeuren vastgelegd en bewust niet op de getroffen families ingezoomed.



















    Groeten, Benny (Sint-Truiden) - mijn oude BLOG en mijn Nieuwe Blog

  • #2
    Re: Oostende: Vissershulde Paasmaandag 2015

    Een mooie reportage over een triestige herdenking.
    Er wordt een intieme sfeer overgebracht.
    Ik vermoed dat je je best gedaan hebt om die schreeuwerige geblutste rode dozen niet in beeld te krijgen.
    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

    Comment


    • #3
      Re: Oostende: Vissershulde Paasmaandag 2015

      Hi Skitch,
      Bedankt voor de reactie op deze reportage reeks (die op dit deel van het forum al bijzonder te noemen is).
      Ik ben blij dat de intieme sfeer toch is overgekomen.
      In dit soort omgeving zijn er altijd storende elementen maar de rode dozen stonden uit het gezichtsveld. (ze hebben er namelijk een pop-up restaurant voor gezet)
      Groeten, Benny (Sint-Truiden) - mijn oude BLOG en mijn Nieuwe Blog

      Comment


      • #4
        Re: Oostende: Vissershulde Paasmaandag 2015

        Mooie reeks.
        I put the sexy in dyslexia

        Comment


        • #5
          Re: Oostende: Vissershulde Paasmaandag 2015

          Mooie kleurrijke reeks heb je hier. De kleur maakt het geheel niet zo troosteloos. Knap werk.

          Comment


          • #6
            Re: Oostende: Vissershulde Paasmaandag 2015

            Zoals eerder aangehaald een mooie reportage. je wordt er spontaan stil van.
            Mvg,
            Gregory
            www.gvg-photo.com

            Comment

            Working...
            X