Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lauren her first shoot

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lauren her first shoot

    Canon EOS 1D Mark III | Canon EOS 5D Mark III | Canon 50 F 1.8 II | Canon 85L F 1.2 | Canon 16-35L F 2.8 USM | Canon 24-70L F 2.8 USM | Canon 70-200L F 2.8 IS USM | Sigma 180mm EX IF F 3.5 HSM

  • #2
    Re: Lauren her first shoot

    Mooi maar niet zo overtuigd dat die stoel mee in beeld moest. De rest van het beeld is veel soberder/cleaner waardoor die stoel er niet geheel in past.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

    Comment


    • #3
      Re: Lauren her first shoot

      Even een vraagje wat ik ben geen expert; heb je het oogwit witter gemaakt?
      Het komt op mij iets té wit over....
      http://www.artenco-fotografie.nl

      Comment


      • #4
        Re: Lauren her first shoot

        Een wat té synthetisch gezicht maar wat een stoel, daar heb je ver moeten naar zoeken ... die past daar voor mij niet bij en hij staat te prominent in beeld.
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

        Comment


        • #5
          Re: Lauren her first shoot

          haar oog vind ik wat overbewerkt naar mijn smaak
          A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

          Comment


          • #6
            Re: Lauren her first shoot

            Ik heb een probleem met haar linker schouder bovenarm, trekt teveel de aandacht ten koste van haar aangezicht, maar weet zelf niet hoe dit op te lossen.

            Comment


            • #7
              Re: Lauren her first shoot

              Oorspronkelijk geplaatst door dwarsligger Bekijk bericht
              Ik heb een probleem met haar linker schouder bovenarm, trekt teveel de aandacht ten koste van haar aangezicht, maar weet zelf niet hoe dit op te lossen.
              Minder optrekken zal al veel doen denk ik...
              Groet, Philippe

              Meer en andere belekens op Facebook

              Comment


              • #8
                Re: Lauren her first shoot

                Best een goede foto Joeri, en je kan een paar kleine aanpassingen maken die zoals hier en daar reeds vermeld zijn oplossen.

                - Stoel wegcroppen
                - Schouder verkleinen door middel van liquify in fotoshop (trek het zwartje topje op schouder wat meer naar links en boven zo verkleint het blekere schouder gedeelte.

                Die schouder is vrij bleek vandaar dat die zo opvalt, ietsje verdonkeren misschien.

                Maar anders hou ik wel van je plaat.
                Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

                Comment


                • #9
                  Re: Lauren her first shoot

                  Oorspronkelijk geplaatst door Stefan_C Bekijk bericht
                  Mooi maar niet zo overtuigd dat die stoel mee in beeld moest. De rest van het beeld is veel soberder/cleaner waardoor die stoel er niet geheel in past.


                  Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
                  Dat was ook mijn eerste gedachte, zonder de stoel een heel interessant beeld.
                  Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                  (BD1383NL)

                  Comment

                  Working...
                  X