Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Ronde

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • De Ronde

    Een eerlijke en nuchtere kijk op de Ronde van Vlaanderen: http://sporza.be/cm/sporza/wielrennen/1.2292361
    Opletten naar de toekomst toch.
    Minder glas dan vroeger, maar beter.

  • #2
    Re: De Ronde

    Mooie bedenking van een grote kenner waar ik absoluut kan inkomen. De wedstrijd is de laatste jaren inderdaad in de richting van het sensationele geëvolueerd, wat dus wel eens zou kunnen tegenvallen in de toekomst. Ik merk hier op dat Vanwalleghem het ook heeft over de frequente valpartijen uit de laatste koersen, iets dat menig coureur wel eens zou kunnen doen afschrikken op die Vlaamse parcours.
    De tijd van Merckx is dus al een heel lang verleden.
    Leeft en LAAT LEVEN !

    Comment


    • #3
      Re: De Ronde

      Ooit naar het 'optreden' Straffe wielerverhalen' geweest van Rik VANWALLEGHEM en Dirk NACHTERGAELE.
      Ik weet niet of ze het nog doen, maar het was echt de moeite, een aanrader voor een avondje humoristische ontspanning.

      Wat betreft de Ronde zelf, slaap maar op beide oren.
      Waarom zou een wielermonument dat binnenkort voor de 100ste keer tot de verbeelding spreekt van eenieder die ook maar een ietsje van wielrenner houdt, plots niet meer interessant zijn ?
      Er zitten geduchte zakenmensen achter die, mocht het ooit wat afzwakken, wel het concept dusdanig zullen aanpassen dat het blijft boeien, ook met of zonder bepaalde 'vedetten'.
      Weet je nog dat iedereen schande sprak toen beslist werd de aankomst niet meer in Meerbeke te laten plaatsvinden, of dat men de Muur van Geraardsbergen links liet liggen, of dat men bepaalde hellingen tweemaal diende te beklimmen..... niemand die er nog met een woord over rept.
      Last edited by Guest17; 4 april 2015, 09:15.

      Comment

      Working...
      X