Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

High speed fotografie - 6

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • High speed fotografie - 6

    En nog maar eens een high speed foto. Dit keer van een ballon gevuld met water.

    www.wolves-fotografie.nl en www.komfotograferen.nl
    Voor al uw foto-opdrachten, fotografie workshops en privé-lessen fotografie en/of fotobewerking.

  • #2
    Re: High speed fotografie - 6

    Mij hoef je niet te overtuigen. Ik ben fan. Heb er zo ook nog enkele in mijn archief zitten.
    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

    Comment


    • #3
      Re: High speed fotografie - 6

      Het is ook gewoon zo leuk om te doen hè! Heb je een website met jouw werk? Ik heb hier al wel wat van je high speed foto's gezien, maar ik ben heel benieuwd naar de rest!
      www.wolves-fotografie.nl en www.komfotograferen.nl
      Voor al uw foto-opdrachten, fotografie workshops en privé-lessen fotografie en/of fotobewerking.

      Comment


      • #4
        Re: High speed fotografie - 6

        Oorspronkelijk geplaatst door Wolves fotografie Bekijk bericht
        Heb je een website met jouw werk?
        Helaas. Maar hier kan je wel wat vinden.
        Explore Louis Heylen’s 571 photos on Flickr!
        Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

        Comment


        • #5
          Re: High speed fotografie - 6

          De wonderbare wereld van de high speed fotografie. prachtig om zien.

          Gr. Bernard.

          Comment


          • #6
            Re: High speed fotografie - 6

            Altijd verrassend om achteraf te zien welk effect dit heeft gehad. Zal wel leuk zijn...

            Comment


            • #7
              Re: High speed fotografie - 6

              Knappe vis, zeker onderweg naar de kerstmarkt

              tof beeld
              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

              Comment


              • #8
                Re: High speed fotografie - 6

                Heel mooi deze, ik droom van een ruimte waar ik zo'n experimenten kan gaan voeren (niet dat ze daarom gaan lukken ;-) ).
                ...leeg...

                Comment


                • #9
                  Re: High speed fotografie - 6

                  Sorry voor de late reactie, maar ben wat druk geweest de laatste tijd. ;-)

                  Iedereen wederom bedankt voor de leuke reacties!!

                  Oorspronkelijk geplaatst door gilclaes Bekijk bericht
                  Altijd verrassend om achteraf te zien welk effect dit heeft gehad. Zal wel leuk zijn...
                  Klopt!! Soms denk je redelijk dat je weet wat je te zien gaat krijgen en dan pakt het toch weer net anders uit (bijvoorbeeld omdat de ballon net wat anders gevuld is dan de keer ervoor). Dat maakt dat het niet snel verveeld. :-)

                  Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
                  Heel mooi deze, ik droom van een ruimte waar ik zo'n experimenten kan gaan voeren (niet dat ze daarom gaan lukken ;-) ).
                  Ik huur speciaal een ruimte om mijn highspeed workshops te geven. Bij mijn vorige fotostudio had ik wel een ruimte waar ik het veilig kon doen, maar bij mijn huidige studio is dat niet mogelijk. Vandaar het huren. ;-)
                  www.wolves-fotografie.nl en www.komfotograferen.nl
                  Voor al uw foto-opdrachten, fotografie workshops en privé-lessen fotografie en/of fotobewerking.

                  Comment

                  Working...
                  X