Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zigeunerfestival (bedevaart) les Saintes-Maries-de-la-Mer

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zigeunerfestival (bedevaart) les Saintes-Maries-de-la-Mer

    Met Pinksteren zal ik aanwezig zijn op het zigeunerfestival (lees "Pèlerinage" = bedevaart) in Saintes-Marie-de-la-Mer (heb er speciaal mijn verblijf 2 dagen voor verlengd).
    Heeft iemand ervaring met de fotografie bij deze gelegenheid ? Ik zou er graag een documentaire fotoreeks met muziek van maken.
    Twee vragen :
    1. Welke lenzen zijn er het beste te gebruiken (heb 2 bodies : Canon Eos 7-D en 50-D als back-up, dus kan als het moet 2 verschillende lenzen tegelijkertijd gebruiken). Ik beschik over (alles Canon) groothoek 10 - 22mm 3.5-4.5, standaardzoom 17- 55mm 2.8, telezoom 55 - 250mm 4-5.6 (welke ik nog zeer weinig of niet meer gebruik) en een telezoom 70 - 300mm L 4-5.6 (witte).
    2. Waar kan ik het beste wanneer zijn. D.w.z. in de kerk tijdens de mis(sen) (algemeen beeld v/d gebeurtenissen ?) ? op straat (portretten) ? op het strand (processie tot aan het water) ??? (ik wil zo weinig mogelijk van de meest interessantste gebeurtenissen missen ?)

    Alle goede raad i.v.m. deze gebeurtenis is welkom. (ik ken reeds een beetje de streek en het dorp)

    Dank bij voorbaat.
    KingCanon - Canon EOS 7D & 50D - Canon EF-S 10-22mm 3.5-4.5 USM, EF-S 17-55mm 2.8 IS USM, EF 100mm 2.8 Macro L USM IS, EF 70-300 4-5.6 L IS USM, EF 100-400mm II F/4.5-5.6 L iS USM, Speedlite 580EXII, Manfrotto 3-pod - Gitzo mono.
Working...
X