Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

't is de Kift II

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 't is de Kift II

    Een iets dynamischer foto van het optreden

    Last edited by olivetti; 1 april 2015, 15:23.
    http://www.smuttynose.nl

  • #2
    Re: 't is de Kift II

    Ik vind het nogal rommelig maar daar kan jij niet veel aan doen, behalve misschien croppen onder zijn gitaar zodat voeten, plastiek, deken, beertjes en zo wegvallen.
    ook een groter diafragma ging de man meer doen uitkomen van de achtergrond denk ik.
    WWW.JOPIX.BE
    Just one click away...

    Comment


    • #3
      Re: 't is de Kift II

      Oorspronkelijk geplaatst door jonez Bekijk bericht
      Ik vind het nogal rommelig maar daar kan jij niet veel aan doen, behalve misschien croppen onder zijn gitaar zodat voeten, plastiek, deken, beertjes en zo wegvallen.
      ook een groter diafragma ging de man meer doen uitkomen van de achtergrond denk ik.
      ik volg hier wel een beetje, en de dame achter in staat er ook 'ongelukkig' op.

      Comment


      • #4
        Re: 't is de Kift II

        Dikwijls kom je op concert deze rommelige toestanden tegen.
        Vind het een mooie actiefoto
        Peter
        mijn website : klik

        Comment


        • #5
          Re: 't is de Kift II

          Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
          Dikwijls kom je op concert deze rommelige toestanden tegen.
          telelens vol open en je ziet er een pak minder van.

          Ik heb al veel rommelige podiums gezien maar wat deze muzikanten er allemaal opgooien is er toch wel over.

          dit moment is wel het beter als de vorige. Ik had hem wel iets krapper in beeld gebracht als dat mogelijk was. De omgeving draagt hier niet veel bij, integendeel zelfs. Hoe minder de omgeving bijdraagt aan de foto hoe minder ik ervan in beeld wil brengen om het onderwerp te isoleren.
          A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

          Comment


          • #6
            Re: 't is de Kift II

            Dank voor jullie reacties. Het muziek/theater stuk speelt zich af op een vuilnisbelt vandaar de chaos op het toneel. Ook was het toneel piepklein en was het behoorlijk improviseren met de ruimte voor de 6 musici. Al struikelend.....

            De opname is gemaakt met een 50mm lensje.

            Zelf vind ik de eerste foto van de Kift die ik geplaatst heb wel een heel sterk moment weergeven. Tja, smaken verschillen natuurlijk
            Last edited by olivetti; 5 april 2015, 09:33.
            http://www.smuttynose.nl

            Comment

            Working...
            X