Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rood wit rood wit rood wit rood

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Rood wit rood wit rood wit rood

    Aanschouw hier de Caridina Cantonensis, beter bekend als de Crystal Red garnaal.
    Deze worden uitgeselecteerd naar volledig wit of rood (trendgevoelig, prijzen van 1,75 euro tot 100+ per garnaal).
    De oorsprong van deze garnaaltjes was héél lang onbekend waardoor de marktwaarde héél hoog lag.
    Een wetenschapper/fotograaf (Lukhaup Chris) had uiteindelijk een tientaljaar geleden ontdekt dat ze in de natuur voorkwamen in een rivier niet ver van Hong Kong. Zijn ontdekking had wel een triestige reactie van de lokale bevolking opgeleverd.
    Omdat de marktwaarde in elkaar zakte door die ontdekking hadden ze de river vergiftigd. Nu zoveel jaren later gelukkig blijkt de populatie van deze soort in de natuur zich te herstellen.

    Nikon d7100 & d3100 & Fujifilm x100 & Nikon P900
    www.flickr.com/photos/stevensquid

  • #2
    Re: Rood wit rood wit rood wit rood

    Mooie kleuren, de scherpte vind ik net iets minder.
    Wat mensen allemaal aanvangen als er geld mee gemoeid is, inderdaad triestig.

    Groeten,
    Eric

    Comment


    • #3
      Re: Rood wit rood wit rood wit rood

      Ik dacht aan een verkeersbord, maar die zitten dan ook in mijn onderbewustzijn; Als een beestje een beetje uniek is wordt er geld geboden, want mensen zijn echt kinderachtig: ik heb iets dat jij niet hebt blablabla. Ik ben al blij dat ik er al mag naar kijken en ja er is wat meer scherpte gewenst maar die ruiten zijn de spelbederver zeker.

      Comment


      • #4
        Re: Rood wit rood wit rood wit rood

        Ja idd, het aquariumglas is de achielespees in al m'n garnalenfoto's.
        En idd, mocht scherper.
        Nikon d7100 & d3100 & Fujifilm x100 & Nikon P900
        www.flickr.com/photos/stevensquid

        Comment

        Working...
        X