Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mitzi(2)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mitzi(2)

    Vooruit nog een tweede dan van Mitzi

  • #2
    Re: Mitzi(2)

    Voor mij iets te zacht (niet Mitzi, de foto).
    ...leeg...

    Comment


    • #3
      Re: Mitzi(2)

      Vind de zachtheid wel passen bij het tafereel. Het is ook zacht licht en een teder kader.
      Maar vind de plaatsing van de handen niet mooi. Heb zo een gevoel van iemand die net zwanger is en niet van haar buik kan blijven.
      Verder zou een omzetting naar z/w beter passen in mijn ogen (mijn smaak, dus niet opnemen als de enige waarheid hé).
      Als je dan ook nog eens een standpunt aanneemt waar de neus de kaaklijn netjes overschrijdt, zonder echt in profiel te gaan, dan krijg je snel een pinokio effect (en da's niet zo flatterend).

      Het licht vind ik in je beeld wel heel mooi, en dat mag ook gezegd worden.

      Grz. Peter
      www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

      Comment


      • #4
        Re: Mitzi(2)

        Heel zacht en ingetogen , voor mij volledig geslaagd. Ik vind de plaatsing van de handen ( dikwijls het moeilijkste van de hele pose ) dan weer heel goed gekozen en naturel.

        Comment


        • #5
          Re: Mitzi(2)

          Foto komt mooi zacht over. I like it.
          Kan wel volgen met Peter over de neus.

          Comment


          • #6
            Re: Mitzi(2)

            Mooie zachte foto. Is hier wel op zijn plaats.
            Volg Pete wel mbt de handen... Voor de rest mooie foto
            Davy Gagnon - Glamour & Fashion Photographer based in Ruiselede, Belgium.

            www.DavyGagnon.com

            Comment


            • #7
              Re: Mitzi(2)

              Ik steek er iets van op als men zo nauwkeurig wordt dat men probeert geen Pinokkioneus te fotograferen.

              Comment


              • #8
                Re: Mitzi(2)

                Thanks voor jullie feedback! (Ik stuur modellen alleen aan op hoofdlijnen, nooit minitieus om een ontspannen pose te behouden. Soms valt alles dan op zijn plaats en soms ook niet en blijven er schoonheidsfoutjes )

                Comment

                Working...
                X