Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Toegang Daken Brussel.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Toegang Daken Brussel.

    Beste leden,

    Ik en enkele van mijn vrienden vroegen ons af of daken van appartements blokken en bijvoorbeeld hotels vrij toegankelijk zijn in hartje brussel ? We hebben allemaal namelijk enkele ideeën die we graagzouden proberen, ik zou bijvoorbeeld graag namelijk zon foto proberend die je wel vakerziet van in new york waar je voeten over een gebouw hangen en men de mensen van beneden ziet. We willen hellemaal geen intresse van omstaanders ofzo gewoon onze foto's nemen en terug vertrekken, we willen niet in de problemen raken daarom dat ik het eerst vraag via deze weg. Daken die we kunnen bereiken door brandtrappen ofzo zijn ook zeker welkom, alle info is welkom gewoon of in privé, we zullen ook niets doorvertellen als men daar schrik voor heeft.

    Alvast bedankt.

  • #2
    Re: Toegang Daken Brussel.

    Dergelijke locaties zijn nooit "vrij toegankelijk", daarom ook dat de mensen die zo'n foto's posten op Instagram vaak al een aantal keer zijn gearresteerd. Je moet eerst al tot op de hoogste verdieping geraken, en dan nog een manier vinden om op het dak zelf te geraken en dat gaat maar al te vaak via valluiken die vergrendeld zijn. Áls je echt zoiets wil proberen, hou het dan wel veilig: ik zou niet graag in de krant lezen dat er een fotograaf van het dak van het Sheraton-hotel naar beneden is getuimeld.
    www.500px.com/sennevdb________________________________________________

    Comment


    • #3
      Re: Toegang Daken Brussel.

      In Leuven kan je mits aankoop van een toegangsbewijs tot in de nok van 't stadhuis en de centrale universiteitsbibliotheek geraken, zo moeten er zeker ook legale mogelijkheden in BXL zijn. Anders moet je misschien een briefje schrijven naar de koning om een toertje met de heli mee te mogen maken???
      Openmonumentendag kan ook zo'n gelegenheid zijn, en vriendelijk vragen via vb. de persdienst kan nooit kwaad.

      Comment


      • #4
        Re: Toegang Daken Brussel.

        Oorspronkelijk geplaatst door Senne-vdb Bekijk bericht
        Áls je echt zoiets wil proberen, hou het dan wel veilig: ik zou niet graag in de krant lezen dat er een fotograaf van het dak van het Sheraton-hotel naar beneden is getuimeld.
        Inderdaad, want op het Sheraton is er geen afbakening, enkel zo'n dun touwtje:

        Comment


        • #5
          Re: Toegang Daken Brussel.

          Kan je je behelpen met greenscreen ?



          Dat werkt ook voor fotografie, met blauw of groen, doek.
          " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

          Comment

          Working...
          X