Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

goedkopere APS-C camera's

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • goedkopere APS-C camera's

    Sinds een tijdje ben ik dus op zoek naar een onderwatercamera, zie link:
    Forum voor discussies, vragen en antwoorden over digitale camera's. Bijvoorbeeld: Hulp en advies bij aanschaf van een nieuw toestel, problemen bij de bediening of gebruik, etc ...


    In mijn zoektocht naar deze camera komt nu de twijfel voor een compact camera te kopen met behuizing.
    Nu vind ik wat 'goedkopere' aps-c camera's, en ik vroeg mij af of iemand van jullie hiermee ervaring heeft?
    voornamelijk de Sony Alpha A5000 en de Samsung NX3000.

    bedankt!

  • #2
    Re: goedkopere APS-C camera's

    het probleem gaat zijn om er een onderwaterhuis voor te vinden vrees ik.
    Albums
    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

    Comment


    • #3
      Re: goedkopere APS-C camera's

      Goedkoopste oplossing: één van de eerste Oly Pen's aanschaffen met bij behorend onderwaterhuis(misschien hebben ze het ook voor de nieuwere Pen's).
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

      Comment


      • #4
        Re: goedkopere APS-C camera's

        dat kan kloppen maar die pen's zijn volgens mij geen cropsensors maar 4/3 sensors en die zijn dan weer een stuk kleiner
        Albums
        Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

        Comment


        • #5
          Re: goedkopere APS-C camera's

          De combinatie PEN + onderwaterhuis is goedkoper als dat voor DX, als die nog te koop zijn. Ik heb er ooit één gezien voor een D70
          Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

          Comment

          Working...
          X