Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Human-ish.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Human-ish.


    Bedankt om te kijken en zeer gewaardeerd als je reageert.

    Mvg.Bernard.

  • #2
    Re: Human-ish.

    Dit is een knap orchideetje voor mij
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

    Comment


    • #3
      Re: Human-ish.

      Sorry, voor mij is dit geen foto meer. Ik zie dat je iets geselecteerd hebt (een orchidee blijkbaar volgens Frakske), en dat die selectie heel slordig gebeurd is, maar wat je daarna dan met het onderwerp in nabewerking hebt gedaan .... geen idee, maar mooi kan ik dit in ieder geval niet noemen.

      Comment


      • #4
        Re: Human-ish.

        Contrasterende meningen kan ik waarderen. Terloops gezegd Leonide, niks selectie en geen orchidee. Dat je 't niet mooi vindt,daar is niets mis mee maar dat je dan eens gaat uitleggen hoe ik het gemaakt heb en de bal volledig mis slaat... nou.

        Gr. Bernard.

        Comment


        • #5
          Re: Human-ish.

          Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
          Dit is een knap orchideetje voor mij
          Bedankt voor je reactie Frakske.

          Mvg. Bernard.

          Comment


          • #6
            Re: Human-ish.

            Nou, je zou voor minder de bal misslaan bij een dergelijk beeld, zelfs uit de titel valt niets af te leiden van wat je gefotografeerd hebt.
            Begrijp me niet verkeerd, ik bewonder je creativiteit, maar voor hetzelfde geld belazer je gewoon de boel door ons een photoshop-creatie voor te schotelen waar geen enkel fototoestel aan te pas kwam.

            Comment


            • #7
              Re: Human-ish.

              Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk bericht
              voor hetzelfde geld belazer je gewoon de boel door ons een photoshop-creatie voor te schotelen waar geen enkel fototoestel aan te pas kwam.
              Ik heb hier nog nooit een beeld geplaatst waarvan een foto niet aan de oorsprong lag en wik asjeblief je woorden een beetje. We zijn hier niet om mekaar af te breken. Ik heb respect voor jou en je werk, laten we het zo houden.

              Gr. Bernard.

              Comment


              • #8
                Re: Human-ish.

                Daar twijfel ik niet aan, Bernard, en ik wil je ook niet afbreken. Nogmaals, ik bewonder je creativiteit

                Comment

                Working...
                X