Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Split.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Split.


    Bedankt om te kijken en bedankt als je er iets over vertelt.

  • #2
    Re: Split.

    knap werk door zijn eenvoud en vorm!
    maar....je neemt weer zoveel aandacht weg door de zware zwarte kader en dat vind ik spijtig omdat het werk is opgebouwd uit fijne belijning.
    zet er desnoods een dun zwart lijntje rond met eventueel een brede witte kader.
    in het onderdeel natuur en landschappen zie ik ook dikwijls"liefst te bekijken op zwarte achtergrond"; waarom weet ik niet...om de kleur beter te laten uitkomen??...is het dan niet beter de kleur zo te maken dat dit niet hoeft.
    op 1x.com is het zelfs niet toegelaten een kader te gebruiken om de aandacht van de foto niet af te leiden.
    Creativiteit is wanhoop van de betere soort.

    http://shantiguru.1x.com

    Comment


    • #3
      Re: Split.

      Oorspronkelijk geplaatst door shantiguru Bekijk bericht
      knap werk door zijn eenvoud en vorm!
      maar....je neemt weer zoveel aandacht weg door de zware zwarte kader en dat vind ik spijtig omdat het werk is opgebouwd uit fijne belijning.
      zet er desnoods een dun zwart lijntje rond met eventueel een brede witte kader.
      in het onderdeel natuur en landschappen zie ik ook dikwijls"liefst te bekijken op zwarte achtergrond"; waarom weet ik niet...om de kleur beter te laten uitkomen??...is het dan niet beter de kleur zo te maken dat dit niet hoeft.
      op 1x.com is het zelfs niet toegelaten een kader te gebruiken om de aandacht van de foto niet af te leiden.
      Dank je voor je reactie Shanti, ik denk dat ik meer ga beginnen opteren voor géén kader. Heb al reacties gekregen op witte omkadering omdat persoon in kwestie altijd op zwarte achtergrond kijkt. Ik probeer ze altijd beide vóór ik een foto plaats en maak dan een keuze. De keuze zal dus minder moeilijk worden bij géén kader.
      Gr. Bernard.

      Comment


      • #4
        Re: Split.

        Ik ben ook van kaders afgestapt op fora. Bij afdruk kan dat wel anders liggen.
        Voor deze zag ik het probleem niet, ik kijk altijd op zwart.
        OT, prachtige zuivere lijnen, geen spoor van onscherpte of chromatische aberraties, heel goed minimalisme.
        Vriendelijke groet, laGrange
        http://lagrange.1x.com
        "You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams

        Comment

        Working...
        X