Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rotterdam - Stripes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Rotterdam - Stripes

    Deze week heel de week in Rotterdam geweest met school.
    Hier mochten we een eigen project uitvoeren.
    Deze foto is dus ook onderdeel van een reeks. Als jullie nieuwsgierig zijn naar de andere beelden dan kan ik deze ook eens hier plaatsen.

    Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

    www.evely.nl
    Facebook page

  • #2
    Re: Rotterdam - Stripes

    Prachtig gedaan.

    Comment


    • #3
      Re: Rotterdam - Stripes

      Mooie beelden, als ik eerlijk ben bevallen deze mij 300% (of meer...) beter dan die in de ballenbak....
      Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
      (BD1383NL)

      Comment


      • #4
        Re: Rotterdam - Stripes

        Nochtans ik een fan ben van je werk (dat weet je ondertussen), volg ik mijn voorgangers in deze niet.

        Ik vind de reeks veel minder geslaagd dan je ballenbad.
        Het portret links vind ik nog best ok, mar ook niks meer dan ok. Verder komen de highlights er iets te fel door, waardoor je precies een vlekkerige huid krijgt.

        Rechtse beeld komt zeer gemaakt over. Je licht zit niet 100% en de combi met al de strepen geven de indruk dat het een composite is ipv een real life beeld.
        Verder trekt het kleed teuten en als je later zou werken voor modemerken, dan is dat regel nr 1, zorg dat het kleed goed valt !

        Qua idee vind ik het wel geslaagd, maar nogmaals ik vind je meer high-fashion werk interessanter.

        Mvg. Peter
        www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

        Comment


        • #5
          Re: Rotterdam - Stripes

          Prachtig!
          De close-up vind ik sterker dan de rechter foto.
          En... oh ja... Groet uit Rotterdam!

          Comment


          • #6
            Re: Rotterdam - Stripes

            Heel mooi en origineel, vooral de rechtse

            Comment


            • #7
              Re: Rotterdam - Stripes

              Leuke foto's heb je hier geplaatst, opdracht voor mij meer dan geslaagd.

              Comment


              • #8
                Re: Rotterdam - Stripes

                Wat ik heel leuk vind aan de rechtse foto is dat door het haaks staan van die lijnen, je model echt los komt van de omgeving.
                Zeurpuntje is idd de kreukel in de kleding.

                De linkerfoto is voor mij ook eerder ok. (als referentie neem ik hier je ander topwerkjes natuurlijk)

                Comment

                Working...
                X